• Anonym (TS)

Har han lämnat henne för dig?

Sitter och funderar på hur ofta det egentligen händer, att älskaren lämnar sin fru till förmån för älskarinnan...

Har det hänt dig?

Hur gick det till? Hur länge var ni tillsammans innan? Hur gick processen känslomässigt för honom? Hur gick det efter?

Jag vill veta allt!

• Svar på tråden Har han lämnat henne för dig?
  • Anonym (TS)
    Anonym (jaha) skrev 2020-02-25 00:23:12 följande:

Så varför undrar du? Vad kan man förvänta sig av ett svin om inte ett svinaktigt beteende?

Jag måste väl kunna fundera över saker även om de inte gäller mig???
  • Anonym (jaha)
    Anonym (TS) skrev 2020-02-24 21:16:31 följande:
    Var tredje, shit, det är många det! Räknas ungdomskärlek in i detta då eller är de långa och seriösa förhållanden???

Jag är ju själv inte otrogen mot någon men har en relation med en gift man...
    Japp du är inte otrogen men du deltar i hans otrohet
  • Anonym (TS)
    Anonym (jaha) skrev 2020-02-25 00:48:25 följande:

Japp du är inte otrogen men du deltar i hans otrohet

Jo det är jag mycket medveten om!
  • Anonym (Stina)

Gifta män lämnar inte frun för en älskarinna.

Är man medveten om detta så är gifta män perfekta som KK. Väldigt lite risk för strul som man kan få med singlar även om man är väldigt tydlig med vad en KK-relation går ut på.

• Anonym (jaha)
    Anonym (TS) skrev 2020-02-25 04:34:56 följande:
    Jo det är jag mycket medveten om!
    Om du är medveten om vad du deltar i och vilket skithög han är så är väl din fråga ganska enkel?

Vad kan man förvänta sig för slags beteende av en egoist som bara bryr sig om sig själv? Varför skulle en sån skithög som fullkomligen skiter i både älskarinnans och fruns välja när han kan ha både och?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Stina) skrev 2020-02-25 06:52:25 följande:

Är man medveten om detta så är gifta män perfekta som KK. Väldigt lite risk för strul som man kan få med singlar även om man är väldigt tydlig med vad en KK-relation går ut på.

Tja, om man själv är lika skrupelfri som han så är det säkert jättepraktiskt.
  • Anonym (Stina)
    Anonym (jaha) skrev 2020-02-25 10:34:17 följande:

Tja, om man själv är lika skrupelfri som han så är det säkert jättepraktiskt.

Vad är problemet. Jag har en öppen relation och om vi är två eller flera vuxna som vill ha sex under genuint samtycke så är det var och ens ansvar att hantera sina egna relationer.
  • Anonym (TS)
    Anonym (jaha) skrev 2020-02-25 10:32:32 följande:

Om du är medveten om vad du deltar i och vilket skithög han är så är väl din fråga ganska enkel?

Vad kan man förvänta sig för slags beteende av en egoist som bara bryr sig om sig själv? Varför skulle en sån skithög som fullkomligen skiter i både älskarinnans och fruns välja när han kan ha både och?

Enkel? Hur tänker du då? Min huvudfråga är ju "har det hänt dig?"
  • Anonym (TS)
    Anonym (Stina) skrev 2020-02-25 06:52:25 följande:

Generellt kanske men det måste ju finnas undantag?!!
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Stina) skrev 2020-02-25 12:15:44 följande:
    Vad är problemet. Jag har en öppen relation och om vi är två eller flera vuxna som vill ha sex under genuint samtycke så är det var och ens ansvar att hantera sina egna relationer.
    DU har det ja, men det har väl inte han?
Svar på tråden Har han lämnat henne för dig?