Inlägg från: Anonym (Varit där) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Varit där)

Är MIN man otrogen?

Anonym (Spegeln) skrev 2020-02-24 07:09:42 följande:

Han fick som sagt jobba över så jag var tvungen att gå och lägga mig då jag började 7 imorse. Hade ingen lust att väcka honom imorse vid 5 och även väcka barnen då.

Jag vet inte om jag ska ringa honom, smsa lr bara vänta tills vi är hemma igen.

Känner mig tom, huvudvärk. Äcklad om det är sant. Pulsen är på högvarv och jag känner mig skakig. Jag vet inte vad jag ska göra om det är sant.

Förstår dina känslor och lider med dig.

Om jag vore som du och det fanns möjlighet att prata utan barn i närheten under dagen skulle jag avvakta tills vi sågs. Som någon skrev tidigare så finns det en poäng att ta det ansikte mot ansikte så att man kan se reaktionen.

Håller verkligen tummarna för att det bara är en elak människa som smsat dig och att det finns en logisk förklaring.
  • Anonym (Varit där)
    Anonym (The key is the key) skrev 2020-02-25 09:00:11 följande:

Den risken är verkligen enormt liten TS om du gör det vid ett tillfälle då hon jobbar. Finns det någon juridiskt kunnig här inne som vet vad som sker om man vrider om en nyckel i en dörr (utan att öppna dörren) och sedan vrider tillbaka den till låst läge igen? Olaga intrång kan det väl inte vara för du har ju inte trängt in i lägenheten/huset ...?

Bor hon i lägenhet så funkar med största sannolikhet nyckeln även i entrédörren till porten (om de inte bara har tag) så det hade jag i alla fall testat! Då kan man ju vara någon som ska hjälpa vem som helst i huset med att hämta en hund som ska rastas/ta in post för någon som är bortrest osv.

I många hus går lgh-nyckeln även till postfacket så jag hade nog kört på det. Åkt dit och låtsats kolla posten ?åt min bortresta kompis?.
  • Anonym (Varit där)
    Anonym (Spegeln) skrev 2020-02-25 08:45:14 följande:

Jag vågar inte prova nyckeln och riskera att åka fast :(

Har inte berättat för någon så kan inte be nån annan prova den heller. Och samma sak där. Tänk om den personen åker fast..

Som jag skrev i inlägget ovan, åk dit och testa i porten om hon bor i lägenhetshus. Det hinner du kanske göra under dagen och få svart på vitt och ha det inför en konfrontation i kväll. GPS som någon föreslog är inte dumt men då behöver du ju nästan låta det gå ett par veckor och det tycker jag inte att du ska utsätta dig för den mentala påfrestningen så länge nu när du har nyckeln.

Jag känner exakt igen hur hela kroppen skakar när man letar bevis men det är INTE du som gör fel!

Du fixar det här! Kram!
  • Anonym (Varit där)
    Rudbeckius skrev 2020-02-25 10:12:08 följande:

Det kan helt naturligt vara lite långtråkigt i långa relationer och man kanske söker spänning. Den ena i en relation får för sig att ensidigt ändra kärlekskontraktet och vill inte alls ha sex längre. Kärleken till en ny´kanske slår ner som blixten hos en partner osv.

.....

Och för att slippa påhopp - jag är den trogna typen (några snedsteg men int eblivit påkommen) och ja, jag har blivit lämnad och jag har lämnat.

Men ursäkta nu, men vad i ?Lite långtråkigt? ger någon rätten att bryta mot den överenskommelse som ett monogamt förhållande innebär??

Och nej, du är i min värld inte den trogna typen om det förekommit snedsteg...

Men detta är kanske en diskussion som passar bättre i en egen tråd.
  • Anonym (Varit där)
    Anonym (Man36) skrev 2020-02-25 10:44:55 följande:

Alltså, sluta dra genuskortet här. Blir ju bara pinsamt. Här handlar det om flera års otrohet, inte ett ångrat hångel på firmafesten. De enda gånger jag ser någon försvara den här typen av feg långvarig otrohet är av personer som själva varit/är otrogna. Det är väl förväntat och gäller både män och kvinnor.

Tack för att du skrev det jag tänkte
  • Anonym (Varit där)
    Anonym (Spegeln) skrev 2020-02-25 16:43:28 följande:

Håll tummarna nu.

Vi är hemma och jag ska bara danska mod till att konfrontera honom. Pulsen är i 390 och jag kräks snart!

Tänker på dig och hoppas att du får ärliga svar nu för det förtjänar du för att kunna komma vidare oavsett om sanningen är den man vill eller inte.
Svar på tråden Är MIN man otrogen?