Inlägg från: Anonym (Been there - done that) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Been there - done that)

Är MIN man otrogen?

Anonym (Älska­rinnan­)

#162  Idag 14:01

Jag förstår allt som du känner, men tycker synd om älskarinnan också. För om de hade ett förhållande i 3 år så var det mer än bara sex. Man har ett så långt förhållande bara om man älskar någon. Sen att han direkt efter konfrontationen direkt vill gå och lämna tillbaka nycklarna..? Alltså vad är det för man, i 3 år har han älskat henne, också, och när han blir ertappad då tar han direkt avstånd och vill få dig att tro att det inte betyder något..! Så feg. Sen att han väljer er, ja men det är ju klart, hade han inte velat ha sin familj så hade han inte gått bakom

Ryggen. Klart ni betyder mycket men verkar som han har haft behov av en denna andra kvinnan också. Sätt det i lite Större perspektiv, han har inte begått något brott, försök inte låta detta få dig må så dåligt. Människor är komplexa, och bara för att man älskar sin partner så betyder det inte att man inte kan älska en annan.

:::::::::::::::::::::::::::

Amen, asså, håller med: Människor är komplexa!

Javisst, är detta ett svek! Håller med. Men det här med tvåsamhet är svårt att hålla fast vid. Det är en social institution. Och jag har aldrig svikit min man. Men nog sjutton blir jag förtjust i andra nu och då. Och handen på hjärtat, det tror jag händer de flesta :)

Svar på tråden Är MIN man otrogen?