Letrozol, PCO
Åh vad tråkigt :(( hur mår du?
Åh vad tråkigt :(( hur mår du?
Jag förstår :( men man har ju alltid lite hopp så förstår om du blev besviken :/
Jaaa ska dit kl 11 och är så nervös!!
Åh fick höra hjärtat ticka!! Helt otroligt! Hon trodde jag va i v,7+5 men enligt natural cycles är jag 7+3 så de kändes bra! Alltså känns helt sjukt! Vågar tro på det lite mer nu <3
Tror minsann att det har hänt något här ändå?!
Oj!!
Du borde verkligen kolla upp det där. Antingen så är de ju ett stort jäkla grattis :D :D eller så är de ditt hcg som vägrar att sjunka sen sist... oavsett rekommenderar jag dig att kolla upp det så de inte är något tokigt :/
Positivt, och ser ju faktiskt ut som de blivit starkare än sist! Hör av dig när läkaren ringt upp vad hon sa :)
Positivt, och ser ju faktiskt ut som de blivit starkare än sist! Hör av dig när läkaren ringt upp vad hon sa :)
Nu hoppas ja nästan att det inte är något som håller på att växa i magen igen utan att det är hormoner från förra grav som fortfarande ger utslag ( vilket dock inte min läkare trodde :/ ) för nu har ja haft rätt stark värk i magen några timmar och även börjat blöda lite lite grann..
Usch vad frustrerande och jobbigt det måste vara :( Lät ju som att du borde få mer definitiva besked nästa vecka iom blodprov och ultraljud men förstår att det måste kännas jättelångt dit :/
Ta hand om dig <3
Nej fy fan! Hoppas verkligen de är din mens som kommer och utslagen är från ditt
Mf!!!!! Om du känner att du vill/behöver prata med någon finns jag här och vi kan ta det till ett annat forum Med privata meddelanden <3