Letrozol, PCO
Testen tagna i morse, 12 dagar efter sprutan, nu något starkare. Vågar mig på att tro helt tro att det är jag som producerar hcg och att de inte är några rester från sprutan! Nu ska det bara hålla i sig, hela vägen denna gång!
Åh förstår dig! Vet känslan. Tyckte de va aslusigt att. biverkningarna försvann de andra gångerna jag tog rutan sen :o men de är väl bara positivt antar jag!
* Hm okej, olika råd från läkare då. Jag va inne på cd12 och kollade, hade då en äggblåsa på 23 mm. Hon sa att jag skulle testa med ägglossningstest två dagar framåt och skulle jag få positivt skulle jag ta sprutan, och om jag inte fått positivt inom två dygn skulle jag ta den i iallafall.
Jag tror däremot inte det ska ha någon större betydelse om man tar sprutan innan positivt på ägglossningstest, utan viktigast är nog att äggblåsan är i en tillräckligt mogen storlek. Vilket jag ändå tycker att din va!
Ja precis, och 20 mm borde ju va rätt bra! Och hade fin slemhinna på 9,5 mm och hade två dagar innan jag tog sprutan massa äl-flytningar så fattar inte varför sprutan inte funka för mig :( har redan gett upp denna cykel, får hoppas på nästa ist! Ska ringa till kliniken imorgon och be om ett progesteronprov iaf :)