Letrozol, PCO
Ja men verkligen! Testade dock negativt imorse:/
14 dagar efter ovitrelle och fortfarande negativa test, tycker även mig känna mensvärk komma smygande... :/
Åh vad tråkigt tjejer att de inte blev något plus :(:(. Finns liksom inga andra jag verkligen önskar skulle bli gravida förutom ni<3 Men härligt att se att ni ändå är taggade på ivf!
Tack för din omtanke <3
Hur mår du nu?
Då var de min tur inatt, mensen kom och jag har varit vaken i timmar av mensvärk... :(
Känns det ändå okej att inte fortsätta nu?
Vad märkligt, jag svarade på ditt inlägg imorse men det verkar ha försvunnit... jäkla familjeliv.
Skrev iaf det att det är så märkligt hur letrozol ändrar så mycket med kroppen och man känner knappt igen sin egen kropp. Sen undrade jag även om du står fast vid att inte fortsätta försöka eller om ni pratat mer om att eventuellt fortsätta försöka? <3
Hej!
Jag är på cd 10 idag och har tagit letrozol 2.5 mg cd 3-7. Fick vallningar men inte så mycket mer än så. Känner mig helt som mig själv igen.
När kan jag kanske förvänta mig äl? Jag har egen äl som brukar vara på dag 17-19. Äl testen är sjukt svaga (mer svaga än de brukar vara i ?naturlig? cykel). Ska på vul cd 12 och tror inte att det är någon follikel på g där inne.