Vicki89 skrev 2021-03-01 11:24:41 följande:
Haha ja jag förstår verkligen den känslan. Jag känner mig lugnare den här gången än jag brukar och tror faktiskt att jag kommer kunna hålla mig till torsdag med att testa som jag hade tänkt från början. Har köpt ett Clearblue testa tidigt, men läste sedan att det är vanligt att få spökstrdck med dem, så nu vet jag inte om jag vågar ta det...
Jag har också ömma bröst, men inte mer än så. Den där varma känslan i kroppen som jag hade för några dagar sedan försvann. Jag känner mig ganska mycket som vanligt och börjar ställa in mig på att det nog inte gick vägen den här gången. :(Haha ja jag förstår verkligen den känslan!
Jag känner mig faktiskt lugnare den här gången än jag brukar, och tror faktiskt att jag kommer kunna hålla mig ifrån att testa innan torsdag. Annars brukar jag också ha svårt att hålla mig. Jag köpte ett Clearblue testa tidigt men läste sedan att många får spökstreck med de testen så nu vet jag inte om jag vågar ta det... vill absolut inte ha falskt positivt!
Nej jag har också bara ömma bröst. Den där varma känslan i kroppen försvann efter några dagar och nu känner jag mig som vanligt, så börjar också ställa in mig på att det nog inte blivit något den här gången heller.
Skönt med ett lugn, avundas de! Ja men de är ju inte värt, fy fan för att först bli överlycklig för att sedan få reda på att de är spökstreck...
Aah, hoppas att de ömma brösten är graviditeten för oss båda och att våran negativa inställning kan slänga sig i väggen heheh