• Wed 26 Feb 2020 13:21
    967 visningar
    3 svar
    3
    967

    Hjälp! Hur hittar jag en man..?! Känner mig desperat

    Hej allihopa, jag hoppas kunna få lite tips och stöttning. ??

    Jag lever ensam och har varit singel i 3 år. Jag är en "förhållande" person och tycker inte alls om att vara singel. Men hur hittar jag någon..? Jag har försökt ALLT. Jag har till och med försökt att inte försöka. Att bara låta tiden utvisa.. Inget funkar. Och jag är egentligen ingen person som är speciellt intresserad av sociala medier osv, men jag har provat massa appar.. Sidor för singlar på Facebook osv. Inget funkar. Och det kanske är för att jag letar på fel ställe. Jag vill ha en man som inte är så beroende av sin telefon, en arbetande man, som gillar skog och djur. Varför skulle han finnas på tinder? Men vad ska jag göra.. Skriva "singel" i pannan och traska ut i skogen? Jag tycker det är så himla svårt idag att träffa folk. Jag är ändå rätt social ute, hejar på folk på Ica och är inte rädd för att prata. Men vad ska man säga? Känns inte som att man kan gå fram och bara fråga vem som helst om dom har lust att ta en fika. Dom flesta har ju faktiskt familj. Hur ska jag göra? Jag bor ensam i ett hus med djur i skogen. Jag ÄLSKAR mitt liv. Men jag vill verkligen inte vara ensam. Jag vill dela allt det här med någon.. Ibland har jag fruktansvärd barnlängtan men mest av allt längtar jag bara efter att få vakna bredvid någon och få känna lukten av min kärlek.

    Kommer jag nånsin träffa någon? Jag tror knappast det kommer vara över internet.. Men det är ju så man lär känna varandra nu för tiden. Har ni några tips? Jag har inte så mycket vänner heller.. Så jag gör det mesta själv. Även om jag kan bli feg när jag är ensam så försöker jag ändå åka ut på saker, för att träffa folk.

    Tack på förhand, kram ??

  • Svar på tråden Hjälp! Hur hittar jag en man..?! Känner mig desperat
  • Ful Anka
    Wed 26 Feb 2020 13:44
    #1

    Du kanske ska gå igenom någon av de andra 711 trådarna i samma ämne.
    Kan ju ge något tips.


    This is my life and I don't care
  • Wed 26 Feb 2020 13:48
    #2

    Om du letar lite under underrubriken relationsproblem hittar du flera ensam män som söker någon att leva med.

  • Wed 26 Feb 2020 13:50
    #3

    Aha.. Jag är helt ny här. Ska se om jag kan hitta dom trådarna! Tack :)

Svar på tråden Hjälp! Hur hittar jag en man..?! Känner mig desperat