• Casper9

    Hur fejkar man orgasm?

    Har efter en lång singelperiod nyligen börjat dejta en kille, vi har även börjat ha sex. Jag har aldrig fått orgasm vid sex och tror inte jag kan få det heller. Han har dock börjat tycka det är lite konstigt att jag inte får orgasm, och blir typ lite sur på mig för det. Ingen kille jag haft sex med tidigare har ens brytt sig om det , dem har mer tänkt att jag är tjej och tjejer får vanligtvis inte orgasm vid sex.

    Jag har försökt förklara för honom att jag inte kan få orgasm, men han varken kan eller vill förstå verkar det som. Jag gillar verkligen den här killen, kan se honom som pappa till mina barn och vill inte att det här ska förstöra mellan oss. Jag har alltid tyckt att fejka är fel men känns nu som om jag knappt ser någon utväg annat än att just fejka? Hur gör man det egentligen? Ni tjejer som gjort det eller gör det, hur gör ni?

  • Svar på tråden Hur fejkar man orgasm?
  • Anonym (Tjejkompisen)

    Man stönar lite extra och gnider sig mer mot partnern, mer intensivt medan man rytmiskt spänner slidmusklerna och sedan slappnar man av ganska plötsligt. Sedan kan man om man vill säga att man blir öm av att fortsätta ha sex efteråt.

    Ofta gör detta att man blir mer våt så det verkar genuint.

  • Anonym (Petra)

    Jag tycker absolut inte att du ska fejka! 
    Får du orgasm vid onani? 

  • Casper9
    Anonym (Tjejkompisen) skrev 2020-02-26 19:50:06 följande:

    Man stönar lite extra och gnider sig mer mot partnern, mer intensivt medan man rytmiskt spänner slidmusklerna och sedan slappnar man av ganska plötsligt. Sedan kan man om man vill säga att man blir öm av att fortsätta ha sex efteråt.

    Ofta gör detta att man blir mer våt så det verkar genuint.


    Ok, du verkar ha gjort det många gånger? Brukar du säga att du blir öm av att fortsätta trots att killen inte kommit?
  • Casper9
    Anonym (Petra) skrev 2020-02-26 19:50:08 följande:

    Jag tycker absolut inte att du ska fejka! 

    Får du orgasm vid onani? 


    Jag onanerade sist för typ 5 år sen och då kunde jag få orgasm vad jag minns iaf.
  • Anonym (?)
    Anonym (Tjejkompisen) skrev 2020-02-26 19:50:06 följande:

    Man stönar lite extra och gnider sig mer mot partnern, mer intensivt medan man rytmiskt spänner slidmusklerna och sedan slappnar man av ganska plötsligt. Sedan kan man om man vill säga att man blir öm av att fortsätta ha sex efteråt.

    Ofta gör detta att man blir mer våt så det verkar genuint.


    Känner killen om tjejen får orgasm?
  • Anonym (Tjejkompisen)
    Casper9 skrev 2020-02-26 19:53:52 följande:

    Ok, du verkar ha gjort det många gånger? Brukar du säga att du blir öm av att fortsätta trots att killen inte kommit?


    Jag har gjort det många ggr ja, tror hälften ungefär av mina orgasmer är riktiga och hälften är fejk. Jag kan säga så om jag inte orkar mer. Då kan han avsluta på annat sätt.
    Anonym (?) skrev 2020-02-26 19:59:11 följande:

    Känner killen om tjejen får orgasm?


    Ingen har nånsin trott att jag fejkar så tror inte de märker skillnad men det beror på hur bra man är på att fejka. Det är inte så svårt dock.
  • Casper9
    Anonym (Tjejkompisen) skrev 2020-02-26 20:05:34 följande:

    Jag har gjort det många ggr ja, tror hälften ungefär av mina orgasmer är riktiga och hälften är fejk. Jag kan säga så om jag inte orkar mer. Då kan han avsluta på annat sätt.Ingen har nånsin trott att jag fejkar så tror inte de märker skillnad men det beror på hur bra man är på att fejka. Det är inte så svårt dock.


    Ok låter lovande! Men tycker du inte det är taskigt att inte låta honom få orgasm? Vad är då meningen med sexet om inte killen kommer? För mig är det hela grejen
  • Anonym (Tjejkompisen)
    Casper9 skrev 2020-02-26 20:09:25 följande:

    Ok låter lovande! Men tycker du inte det är taskigt att inte låta honom få orgasm? Vad är då meningen med sexet om inte killen kommer? För mig är det hela grejen


    Jo men jag kan ta med handen då eller låta honom göra det medan jag kysser honom eller nåt. Det är hela grejen för mig med men för honom är hela grejen att jag får orgasm. Haha hade varit roligt om vi bägge hade fejkat av den anledningen :P
  • Casper9
    Anonym (Tjejkompisen) skrev 2020-02-26 20:26:31 följande:

    Jo men jag kan ta med handen då eller låta honom göra det medan jag kysser honom eller nåt. Det är hela grejen för mig med men för honom är hela grejen att jag får orgasm. Haha hade varit roligt om vi bägge hade fejkat av den anledningen :P


    Haha ok ja, men svårt för killar att fejka orgasm dock, mycket lättare för tjejer som tur är då vi också har så mycket svårare att få orgasm.
  • Anonym (Petra)
    Casper9 skrev 2020-02-26 19:54:56 följande:
    Jag onanerade sist för typ 5 år sen och då kunde jag få orgasm vad jag minns iaf.
    Då tycker jag att du ska öva, och se om det funkar, och lära dig vad som funkar för att få dig att komma. Sedan kan du antingen hjälpa till själv med handen eller styra honom, så att du kan få orgasm när ni har sex. Enklast som en del av förspelet, genom att han smeker dig. Penetration är det svårare att komma av för de flesta. (eller omöjligt) Att komma är ju liksom det bästa med det hela!
  • gyros

    Ska du fejka resten av ert förhållande då eller när hade du tänkt släppa den bomben? 

  • Casper9
    gyros skrev 2020-02-26 22:55:44 följande:

    Ska du fejka resten av ert förhållande då eller när hade du tänkt släppa den bomben? 


    Ja det tänkte jag, fejka resten av förhållandet.
  • Anonym (Grabben bredvid)
    Casper9 skrev 2020-02-26 19:38:04 följande:

     
    Jag har försökt förklara för honom att jag inte kan få orgasm, men han varken kan eller vill förstå verkar det som.


    Jag hade inte heller accepterat detta. Alla tjejer jag varit med har sett till att de kommer, för att de vill det. Tänk så, så förstår du hur den här killen resonerar.
  • Anonym (My)

    Du har aldrig fått orgasm med någon som du haft sex med?

    Hur länge har ni varit tillsammans?

Svar på tråden Hur fejkar man orgasm?