Inlägg från: Anonym (Tjejkompisen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjejkompisen)

Hur fejkar man orgasm?

Man stönar lite extra och gnider sig mer mot partnern, mer intensivt medan man rytmiskt spänner slidmusklerna och sedan slappnar man av ganska plötsligt. Sedan kan man om man vill säga att man blir öm av att fortsätta ha sex efteråt.

Ofta gör detta att man blir mer våt så det verkar genuint.

• Anonym (Tjejkompisen)
    Casper9 skrev 2020-02-26 19:53:52 följande:

Ok, du verkar ha gjort det många gånger? Brukar du säga att du blir öm av att fortsätta trots att killen inte kommit?

Jag har gjort det många ggr ja, tror hälften ungefär av mina orgasmer är riktiga och hälften är fejk. Jag kan säga så om jag inte orkar mer. Då kan han avsluta på annat sätt.
    Anonym (?) skrev 2020-02-26 19:59:11 följande:

Känner killen om tjejen får orgasm?

Ingen har nånsin trott att jag fejkar så tror inte de märker skillnad men det beror på hur bra man är på att fejka. Det är inte så svårt dock.
  • Anonym (Tjejkompisen)
    Casper9 skrev 2020-02-26 20:09:25 följande:

Ok låter lovande! Men tycker du inte det är taskigt att inte låta honom få orgasm? Vad är då meningen med sexet om inte killen kommer? För mig är det hela grejen

Jo men jag kan ta med handen då eller låta honom göra det medan jag kysser honom eller nåt. Det är hela grejen för mig med men för honom är hela grejen att jag får orgasm. Haha hade varit roligt om vi bägge hade fejkat av den anledningen :P
Svar på tråden Hur fejkar man orgasm?