• Wifey.

BF november 2020

Hittar ingen novembertråd så tänkte att jag startar en för oss med BF november 2020.

Här kan vi följas åt under hela graviditeten.

Jag är iallafall 21 år och väntar mitt andra barn 1 november. Har redan en dotter som fyller 4 år under sommaren.

Ska bli så kul att följas åt.

• Svar på tråden BF november 2020
  • Therese 84

Hej!

Plussade för snart två veckor sen och har bf 4 nov. ????Är också gärna med i fbgruppen.

• Mirum
    Ia84 skrev 2020-03-13 22:38:11 följande:

Hej på er!

Grattis till alla plus. Jag plussade igår med bf 16/11. Planerad graviditet men ändå chockad. Vårt tredje barn.

Kan någon lägga till med i fb-gruppen, om den är hemlig? Eller ska jag skriva till någon?

Pm :)
  • Mirum
    Therese 84 skrev 2020-03-14 15:31:35 följande:

Hej!

Plussade för snart två veckor sen och har bf 4 nov. ????Är också gärna med i fbgruppen.

• Mirum
    Therese 84 skrev 2020-03-14 15:31:35 följande:

Hej!

jenlind skrev 2020-03-14 08:29:05 följande:

Skulle jättegärna vilja vara med i facebookgruppen också! BF 5 nov

• Mirum
    Marshalll skrev 2020-03-14 07:51:46 följande:

Hänger gärna med här!

Plussade idag! Bf 18november :D andra försöket, så är lite chockad. Men så lycklig! De är mitt tredje barn.

• Mirum
    Freya18 skrev 2020-03-13 20:48:09 följande:

Är gruppen helt privat? I sådana fall kan jag också tänka mig att vara med för denna tråd blir nog inte så aktiv. Plussade igår. :)

Gruppen är privat :) men går inte att skicka pm till dig :(
  • Mirum
    melin90 skrev 2020-03-13 18:42:50 följande:

Hej och grattis alla!

Jag är helt ny här på familjeliv. Är 29 år, men fyller 30 i år. Har bf 2/11 enligt natural cycles, men får se vad det blir hos bm i april. Är första gången jag är gravid.

Ömma bröst, en trötthet som inte är av denna värld och molvärk som kommer i vågor. Storgråtit utan att veta varför några gånger. Inget illamående alls än som tur är.

Ska bli kul att ha några att följas med. Går också gärna med i facebookgruppen. Syns det att man går med i den utifrån?

• Carlkvist

Hej! Jag plussade i fredags :D Andra barnet. Enligt sista mensen är bf den 25 november. Jag är gärna med i fb-gruppen också!

• Idanpidann

Hej! Jag plussade igår och enligt app har jag bf 25 november :D har en flicka född juli 18 sedan innan! Är jättegärna med i Facebook-gruppen! :) stort grattis allihop!

Svar på tråden BF november 2020