• Anonym (Sara)

    Skulle ni skämmas?

    Skulle ni skämmas om någon i er familj eller umgängeskrets visste om att ni prostituerade er? Jag skulle skämmas ögonen ur mig om någon visste att jag gör det. Hade kunnat berätta det för nära vänner men aldrig till exempelvis mina föräldrar.

  • Svar på tråden Skulle ni skämmas?
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Freja) skrev 2020-02-27 19:14:24 följande:

    Klart man skulle skämmas, lika som att skämmas för att man knarkar, är alkis eller en inbrottstjuv. Endast desperata knarkare prostituerar sig, får massa äckliga könssjukdomar och är allmänt ohälsosamma och nedgångna. 


    Nja, jag var ingen knarkare men hade psykisk ohälsa. Min kompis som gjort det var bara allmänt pengakåt och köpte smink, kläder mm för pengarna hon tjänade. Men nu har jag en anledning till det pga att jag håller på att spara ihop till en grej och min pension som inte kommer räcka så långt.
  • Anonym (Freja)
    Anonym (Sara) skrev 2020-02-27 19:13:36 följande:
    Gjorde det för länge sen.Funderar på att prostituera mig igen men då kan jag inte spara dom pengarna på mitt konto pga betalningsanmärkningar, då kommer fogden ta dom. Om jag vill sätta in pengarna på någon annans konto så måste jag ju berätta att det är horpengar jag tjänat.
    Och hur vore det om du betalade av dina skulder istället, eller du tycker att man inte ska betala tillbaka det man är skyldig? Det finns avbetalningsplaner som gör det lätt för dig. 

    Sen måste du redovisa för skatteverket ändå vart dina pengar kommer ifrån, även efter att du betalat av alla skulder. Så du kommer att få problem ändå. Folk måste betala inkomstskatt i detta land om du inte visste det. 

    Är du en sån som går på bidrag och prostituerar dig vid sidan av för dubbel inkomst? Såna parasiter är nog de värsta.
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Freja) skrev 2020-02-27 19:32:45 följande:

    Och hur vore det om du betalade av dina skulder istället, eller du tycker att man inte ska betala tillbaka det man är skyldig? Det finns avbetalningsplaner som gör det lätt för dig. 

    Sen måste du redovisa för skatteverket ändå vart dina pengar kommer ifrån, även efter att du betalat av alla skulder. Så du kommer att få problem ändå. Folk måste betala inkomstskatt i detta land om du inte visste det. 

    Är du en sån som går på bidrag och prostituerar dig vid sidan av för dubbel inkomst? Såna parasiter är nog de värsta.


    Det är mycket svårt att betala av skulderna i min situation. Men om jag säger att det är pengar jag fått när jag prostituerat mig så kommer väl det typ bli allmän handling ?

    Nej jag går inte på bidrag.
  • Anonym (Freja)
    Anonym (Sara) skrev 2020-02-27 19:36:54 följande:
    Det är mycket svårt att betala av skulderna i min situation. Men om jag säger att det är pengar jag fått när jag prostituerat mig så kommer väl det typ bli allmän handling ?

    Nej jag går inte på bidrag.
    Aha, så hur underhåller du dig då? Om du alltså redan har en inkomst så sitter du väl redan på en avbetalningsplan?

    Enda sättet för dig att slippa undan skatt och fogden är att ha pengarna i madrassen eller tvätta dem på diverse sätt. 
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Freja) skrev 2020-02-27 19:48:36 följande:

    Aha, så hur underhåller du dig då? Om du alltså redan har en inkomst så sitter du väl redan på en avbetalningsplan?

    Enda sättet för dig att slippa undan skatt och fogden är att ha pengarna i madrassen eller tvätta dem på diverse sätt. 


    Spelar ingen roll.
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Freja) skrev 2020-02-27 19:48:36 följande:

    Aha, så hur underhåller du dig då? Om du alltså redan har en inkomst så sitter du väl redan på en avbetalningsplan?

    Enda sättet för dig att slippa undan skatt och fogden är att ha pengarna i madrassen eller tvätta dem på diverse sätt. 


    Är sättet man fått inkomsten på offentlig handling?
  • Tecum
    Anonym (Sara) skrev 2020-02-27 19:36:54 följande:
    Det är mycket svårt att betala av skulderna i min situation. Men om jag säger att det är pengar jag fått när jag prostituerat mig så kommer väl det typ bli allmän handling ?
    Nej jag går inte på bidrag.
    Du kan säga att du vunnit dem på spel eller att du lånat privat av en vän. Men det förutsätter att det inte är kontanter utan att de sätts in på något konto. Hur brukar kunderna betala, är det kontant även i dessa tider?
  • Anonym (Sara)
    Tecum skrev 2020-02-27 19:55:27 följande:

    Du kan säga att du vunnit dem på spel eller att du lånat privat av en vän. Men det förutsätter att det inte är kontanter utan att de sätts in på något konto. Hur brukar kunderna betala, är det kontant även i dessa tider?


    Det kan väl kollas upp och olagligt att ljuga om det? Kontant självklart, alla andra betalningsätt gör att männen kan kolla upp vad ens riktiga namn är, var man bor osv och det kan va riktigt farligt då man kan råka ut för stalkers och sånt.
  • Anonym (Sara)
    Tecum skrev 2020-02-27 19:55:27 följande:

    Du kan säga att du vunnit dem på spel eller att du lånat privat av en vän. Men det förutsätter att det inte är kontanter utan att de sätts in på något konto. Hur brukar kunderna betala, är det kontant även i dessa tider?


    Det kan väl kollas upp och olagligt att ljuga om det? Kontant självklart, alla andra betalningsätt gör att männen kan kolla upp vad ens riktiga namn är, var man bor osv och det kan va riktigt farligt då man kan råka ut för stalkers och sånt.
  • Tecum
    Anonym (Sara) skrev 2020-02-27 20:01:29 följande:
    Det kan väl kollas upp och olagligt att ljuga om det? Kontant självklart, alla andra betalningsätt gör att männen kan kolla upp vad ens riktiga namn är, var man bor osv och det kan va riktigt farligt då man kan råka ut för stalkers och sånt.
    Klart att det kan kollas upp men förväntar du dig att bli kollad då? Inte så vanligt vid mindre summor.

    Om kontant betalning fortfarande gäller lär prostitutionen dö ut av sig självt då allt färre människor har kontanter...
Svar på tråden Skulle ni skämmas?