Hjälp mig vad är detta för relation??????????
Låter som att ingen av er våga säga vad ni verkligen vill och känner. Fundera först vad du vill. Vänskap, kk eller dejta? Säg det sen till honom.
Låter som att ingen av er våga säga vad ni verkligen vill och känner. Fundera först vad du vill. Vänskap, kk eller dejta? Säg det sen till honom.
Exakt så känns det!! Han försöker säga att vi pratar med varandra för att byta ut idéer.. vad han nu menar med det... det är inte som att vi löst något stort världsligt problem ännu fast vi pratar så mycket som vi gör..
Han säger att jag är en ny vän.. men vi pratar inte som vanliga vänner heller.. väldigt otydligt i min värld
Det ä riktigt kloka råd du ger!!, jo jag förstår.. men han säger att vi ä vänner men att han känner att något mer finns.. Han säger att jag ska drömma om honom.. lite skumt att komma från det han kallar vän.
Absolut! Jättebra jag tar till mig detta!!!!!!
Stort tack!.. ja det är en jättebra fråga vad jag vill i detta!
Däremot tar det lite stopp i viljan att veta vad jag vill pga hans otydlighet.
Jag har försökt att prata om det men då säger han bara att vi diskuterar och har djupa samtal och att jag gör honom glad. Ärligt talat vet jag inte om han själv vet vad han tänker...nu när jag börjar fundera för mig själv. Allt är alltid två sidor när han pratar som att han vågar med ryggar tillbaka. Super bra med sådana tankar som ändå kanske kan få mig att påverka för att se snarare än att invänta något svar
Min magkänsla är väl sådär.. Han är även svår att tyda i verkligheten. Han är lite difus, mina fördomar och mina tankar om honom har inte stämt hittills. Så jag vet inte riktigt hur mycket jag kan lita på det jag tror eller tänker.
Bara en sån här enkel sak:
Han säger :att vi pratar för att jag vill det...
Jag säger :aha okej men du vet inget och vi kan sluta prata..
Då svarar han: nä men vadå? Det är ju jag som ringer och vill vill prata..
Varje sak han säger går åt två håll. Jag kanske låter dum men jag förstår verkligen inte syftet till att vi pratar.. Jag har inte sökt en vän heller....
Ja jag håller med dig.. Jag får lite såna vibbar.. men tror ni han vill bara vara vän kanske?
Ja jag håller med dig.. Jag får lite såna vibbar.. men tror ni han vill bara vara vän kanske?
Exakt!!!!!!! Asså jag har träffat honom förut men då har det varit genom min fd. Ja jag förstår verkligen inte vad problemet är att träffas om vi bara är vänner.. Jag känner inte att han bryr sig på samma sätt som mina vanliga vänner. Nä men det är just det jag inte fattar, vad tolkar ni detta som för typ av relation? Utnyttjande? Vänskap? Intresse? Jag har redan mina tankar om vad jag bör göra.. Jag avvaktar lite och ser vad han hittar på. Men jagvär verkligen försiktig..