Inlägg från: KlantSmurfen |Visa alla inlägg
  • KlantSmurfen

Coronavirus- vad händer egentligen om skolan stängs ner?

Anonym (Ovanligt) skrev 2020-02-29 20:47:46 följande: #5
    KKarate skrev 2020-02-29 20:29:17 följande:

Jag som doktor är också orolig, mest beroende på den underliga rapporteringen av dödstalen viruset och dess följder.

I Kina rapporterades först 2 % sedan 3 % men det lutar mer åt 5-6 % döda och det är en ganska hög siffra.

I Iran är siffran 7 %.

I Sydkorea är siffran 0.5 %

Det är extrema skillnader.

Något som inte stämmer här. Det är inte bara olika sjukvård. Kan vara olika genetiska strängar/mutationer, kan vara olika rapportering beroende på olika dolda agendor, kan vara att olika folkslag är olika bra på att hantera viruset. Kan vara vilka variabler som helst i kombination.

Rätt ovanligt att vara läkare och referera till sig själv som ?doktor?. Just saying... fast du kanske är doktor i typ praktisk filosofi eller sydkreolska språkstammar eller nåt haha
    KlantSmurfen skrev 2020-04-06 16:35:09 följande: #12
    KKarate skrev 2020-04-06 12:01:28 följande: #9

Kvinnor ljuger mer frekvänt än män.

Män har oftast ryggrad (utom idioterna till män som valdes av kvinnorna i Sverige i regimen).

Men så får vi ett samhälle därefter, ni får tillycke :)

KKarate skrev 2017-05-14 00:07:14 följande: #182
    Varför skulle inte 25-åringar vilja ha 60-åringar? Jag menar vad exakt är hennes stora gigantiska värde förutom det sexuella? Det finns allt som oftast inget utöver det sexuella värdet och nej du kan inte bara väga upp en duktig 60-årings erfarenhet och stabilitet med ett sexuellt värde heller. Men som sagt. Människor här inne är så korkade att klockorna stannar. Det finns till och med idioter här inne som tror jag skriver fel på fertilitet och potens, att jag med min IQ som närmar sig 200 inte kan skillnaden. Skämt är vad ni är. Stora skämt.
     Thinking Face rolling-on-the-floor-laughing.gif
Svar på tråden Coronavirus- vad händer egentligen om skolan stängs ner?