Kul med oskuld?
Om han var attraktiv ja.
Hmm han var ganska överväldigad men väldigt nöjd
Mer nervös än vad de andra var.
Hmm han var ganska överväldigad men väldigt nöjd Mer nervös än vad de andra var.
Men fy, har varit med om det en gång (förutom debuten då) - aldrig igen. Bättre med en erfaren man.
Tycker tjejer, kvinnor det är ointressant med killar som är oskulder. Om det är en snygg kille skulle det vara spännande?
Om han var attraktiv ja.
Hmm han var ganska överväldigad men väldigt nöjd Mer nervös än vad de andra var.
Något begagnat är jAg inte intresserad av...
Generellt verkar män vara mer öppna när det gäller partner. Det känns som fler män kan tänka sig att ligga med en oskuld än kvinnor som kan tänka sig det. Tror det är därför vi är fler män som inte får det gjort om vi inte gjort det innan vi fyllt 20. Det är åtminstone varför jag sket i det. Fick det inte gjort i tonåren för att jag var blyg och sen över 20 fick man hela tiden höra att tjejer hånar killar som är oskulder och det ville man ju inte så man fick lägga energin på annat.
Jo, jag leker ibland med tanken på att få ta hand om en oskuld igen, nu när jag själv har en bred erfarenhet efter många år av sex med kvinnor. Det skulle vara roligt att se hur en oerfaren kvinnas sexualitet utvecklas. Men jag är en gammal gubbe (55) och sannolikheten att jag skulle få den möjligheten idag är lika med noll.
Generellt verkar män vara mer öppna när det gäller partner. Det känns som fler män kan tänka sig att ligga med en oskuld än kvinnor som kan tänka sig det.