Inlägg från: LukeStairwalker |Visa alla inlägg
  • LukeStairwalker

Ful fitta

Anonym (Elin50) skrev 2020-03-03 17:45:57 följande:

Jag har typ aldrig visat mitt kön för någon i dagsljus. Tycker att jag har den fulast fittan jag sett. Stor klitoriskappa och skrynkliga mörkare inre blygdläppar. Har aldrig hört någon klaga innan, men min sambo sa när han var arg att jag har en fladder-fitta och att jag har en så ful fitta och varför jag inte gör någonting åt den när den är så ful. har jag ens sett mig själv i spegeln säger han. Jag blev så ledsen och kan inte sluta tänka på detta. Är jättesnygg för övrigt och de flesta män dör för mig eftersom jag ser ut som en victoria secret modell. Men så fort det kommer till sex och mitt underliv så låser det sig. Nu har jag bestämt mig för att operera mig. Tänker inte må dåligt längre.

Eftersom du ser ut som en Victorias secret modell och män dör för dig så sitter du ju inte i sjön med den här killen.
  • LukeStairwalker
    Anonym (Elin50) skrev 2020-03-04 10:47:13 följande:

Tack alla, ni förgyller min dag.

Min sambo är väldigt utseendefixerad och har alltid fått vilken tjej han vill i sitt liv, bla några kändisar. Han klagar på de flesta tjejers utseende. Jag har aldrig klagat på honom eftersom jag älskar honom.

Jag kommer trots detta att gå till en kirurg, eftersom jag själv lider av detta sedan länge, trots att alla män inte haft några problem. Denne man har totalt knäckt mig som människa. Han tycker att jag är dålig i sängen och säger att han ska fixa en "riktig fitta" när vi gör slut, någon som "kan" knulla!

Det här känns ju inte på riktigt. Hur gamla är ni?
Svar på tråden Ful fitta