• Anonym (Elin50)

Ful fitta

Jag har typ aldrig visat mitt kön för någon i dagsljus. Tycker att jag har den fulast fittan jag sett. Stor klitoriskappa och skrynkliga mörkare inre blygdläppar. Har aldrig hört någon klaga innan, men min sambo sa när han var arg att jag har en fladder-fitta och att jag har en så ful fitta och varför jag inte gör någonting åt den när den är så ful. har jag ens sett mig själv i spegeln säger han. Jag blev så ledsen och kan inte sluta tänka på detta. Är jättesnygg för övrigt och de flesta män dör för mig eftersom jag ser ut som en victoria secret modell. Men så fort det kommer till sex och mitt underliv så låser det sig. Nu har jag bestämt mig för att operera mig. Tänker inte må dåligt längre.

• Svar på tråden Ful fitta
  • Anonym (kön är sällan vackra)
    Anonym (..'z) skrev 2020-03-04 00:07:58 följande:

Nej, det finns inga fula fittor. Det är en självmotsägelse.

Det är väl en smaksak snarare precis som allting annat? Det finns även fula näsor, händer, kukar osv...Hur är det en motsägelse?
  • Anonym (Elin50)

Tack alla, ni förgyller min dag.

Min sambo är väldigt utseendefixerad och har alltid fått vilken tjej han vill i sitt liv, bla några kändisar. Han klagar på de flesta tjejers utseende. Jag har aldrig klagat på honom eftersom jag älskar honom.

Jag kommer trots detta att gå till en kirurg, eftersom jag själv lider av detta sedan länge, trots att alla män inte haft några problem. Denne man har totalt knäckt mig som människa. Han tycker att jag är dålig i sängen och säger att han ska fixa en "riktig fitta" när vi gör slut, någon som "kan" knulla!

• Anonym (Rebecca)
    Anonym (Elin50) skrev 2020-03-04 10:47:13 följande:

Min sambo är väldigt utseendefixerad och har alltid fått vilken tjej han vill i sitt liv, bla några kändisar. Han klagar på de flesta tjejers utseende. Jag har aldrig klagat på honom eftersom jag älskar honom.

Jag kommer trots detta att gå till en kirurg, eftersom jag själv lider av detta sedan länge, trots att alla män inte haft några problem. Denne man har totalt knäckt mig som människa. Han tycker att jag är dålig i sängen och säger att han ska fixa en "riktig fitta" när vi gör slut, någon som "kan" knulla!

Och varför är du tillsammans med honom för?
  • DasNerd

Hur kan du älska denna människa? :(

Snälla, du måste dumpa honom och jobba med din självkänsla.
  • LukeStairwalker

Det här känns ju inte på riktigt. Hur gamla är ni?
  • DasNerd
    Shameless skrev 2020-03-04 13:34:25 följande:

"de flesta män dör för mig"

Vilket patetiskt uttryck.

Nog för att jag lider med TS av vad den s k "pojkvännen" har sagt. Men du har rätt. Märkligt att man kan ha obefintligt och överdrivet mycket självförtroende - samtidigt. :)
  • Vispen74

Alltså, är det så alldeles för snygga människor har det? Tillåt mig småle, haha!

• Jonnynilsson

Känns som en trolltråd.

Om inte ber jag om ursäkt och säger till dig att dumpa killen. Han är inte snäll som värker ur sig saker som får dig att fundera på kirurgiska ingrepp.

• Anonym (Kniv)

Du är medveten om att stora blygdläppar ger större sexuell njutning för dig? Blygögdläpparna fylls ju med blod vid sexuell upphetsning. Om du ska operera den så måste det utföras av en gynekolog som har kunskap om intimkirurgi, så att inga viktiga nerver skörs av och din sexlust stympas.

Finns ett klipp om detta på Malou efter 10.

Problemet i ditt liv är inte ditt kön utan hand i lever med som medvetet sårar dig. Dumpa och bli ihop med en snäll man som älskar dig för den du är. Din kille må bara snygg men hans inre är riktigt fult

• Anonym (...)

Men be din äckliga jävla mansgris till kille att dra åt helvete. Varför är du ens ihop med en sån idiot? Fyfan..

• 12N34K56S

Vilken idiot så som du beskriver är du en dröm tjej å jag skulle inte operera mig för du duger som du är å din fitta är lika snygg å allt som du själv idiot kille som vräker ur sig sånt vill du pma mig så skriv

Svar på tråden Ful fitta