• Anonym (Nicole)

Massage eller sex?

Om du var tvungen att välja mellan massage eller sex, vad hade du valt då? Skriv gärna om du är kvinna eller man.

Själv hade jag valt massage alla dagar i veckan då jag tycker att det är skönare än sex.

• Svar på tråden Massage eller sex?
  • Anonym (Nicole)
    Tom Araya skrev 2020-03-09 16:43:44 följande:

Jag har hört att även kvinnor kan erbjudas "happy end" på sådana ställen. :)

Jag är hetero och är inte intresserad av det heller.
  • Anonym (Polisen)
    Anonym (familjefar) skrev 2020-03-09 23:29:01 följande:
    Ja alldeles säkert. Vi ska vara glada att vi har så många thailändare i Sverige :) 
    Hoppas ni vet att det är olagligt att köpa sex i Sverige. Det beror på att de prostituerade tar skada av att låta sig utnyttjas.
  • Anonym (Swing for fun)

Får jag bra massage och närhet så skulle sex inte vara svårt alls att avstå ifrån. Orgasmer fixar jag lätt själv och skulle jag tvingas välja mellan enerigiorgasmer och vanliga orgasmer väljer jag lätt energiorgasmerna.

Nu tror jag att jag aldrig kommer att tvingas göra dessa val men för mig är massage och annan intimitet nyckeln till bra sex. Sex utan massage och annan intimitet ger mig inget men massage och intimitet som inte leder till sex kan vara hur skönt och givande som hälst.

• Anonym (L)

Har aldrig hittat nån att ha sex med men jag brukar gå och få för att få närhet. Det är säkert inte lika skönt som bra sex men det är ett väldigt skönt alternativ.

• Anonym (Ann)

Kan komma av sensuell rumpmassage. Så det kan teoretiskt vara ett fullgott alternativ. Men jag gillar sex så det finns ingen anledning att avstå från det.

• Anonym (familjefar)
    Anonym (Polisen) skrev 2020-03-10 08:27:22 följande:
    Hoppas ni vet att det är olagligt att köpa sex i Sverige. Det beror på att de prostituerade tar skada av att låta sig utnyttjas.
    Haha okej konstapeln. 
  • Nicke989
    Anonym (Rita) skrev 2020-03-10 04:50:50 följande:

Beror på, helst båda såklart. Det bästa är en sensuell helkroppsmassage och sen sex länge. 

Så tycker jag också. Visserligen tycker jag det är skönt att få massage, men främst gillar jag att ge kvinnan en sensuell massage och sen sex länge.
  • Smed75
    Anonym (Ann) skrev 2020-03-10 10:55:54 följande:

Kan komma av sensuell rumpmassage. Så det kan teoretiskt vara ett fullgott alternativ. Men jag gillar sex så det finns ingen anledning att avstå från det.

Men shit vad häftigt.. Coolt att massera dig ju =)
  • Gameofthrones

sex, såklart! - Kvinna

Svar på tråden Massage eller sex?