• Anonym (Snusk)

    Så förbaskat snuskigt och av tändande?

    Har varit medlem på en vad jag annars känner är en bra dejtingsite.

    Efter långa perioder av skrivande fram och tillbaka med många välutbildade bra medelåldersmän har det visat sig att många utav de har KK men söker en något seriöst med ny tjej.

    Det hela känns så avtändande att veta och snuskigt.

    Visste ni att det är vanligt att män så kallade singel män på dessa sajter redan har någon?

  • Svar på tråden Så förbaskat snuskigt och av tändande?
  • Anonym (T)

    Håller med. För mig är det avtändande när någon är i "search-mode" och "knull-mode" med någon gammal flamma samtidigt.

  • Anonym (Snusk)
    Anonym (T) skrev 2020-03-10 21:41:01 följande:

    Håller med. För mig är det avtändande när någon är i "search-mode" och "knull-mode" med någon gammal flamma samtidigt.


    Som att så kallade singelmännen söker dubbel bekräftelse.

    Räcker inte då deras KK tycker man ju
  • Anonym (.........)

    Ah vadå, de söker brett...    man vet aldrig vad som finns bakom nästa hörn

  • Anonym (beror på)

    Är de villiga att lägga ner sin KK om de vill satsa seriöst? Om ja, ser jag inga problem. Det är väl kul att man kan ligga även om man är singel.
    Om de inte är villiga att dumpa/pausa sin KK medan de dejtar seriöst tycker jag det känns sunkigt.

  • Anonym (Snusk)

    Det sjuka är att en man bor inte ens i Sverige men har registrerat sig att han bor i Stockholm då han besöker sitt företags kontor här ibland..

    Men bor egentligen i annat land i Europa. Utländsk man. Helt sjukt! Får man göra så?

  • Anonym (T)
    Anonym (Snusk) skrev 2020-03-10 21:42:06 följande:

    Som att så kallade singelmännen söker dubbel bekräftelse.

    Räcker inte då deras KK tycker man ju


    Ja, jag vet inte varför de ens berättar det. Att t.ex testköra under första dejten, även om det blir många, känner jag inte alls likadant inför, men det är något lite avtrubbat över det du beskriver som jag inte gillar eller hade kunnat greja med själv och då har jag inget emot ONS. Kanske är aversionen mest baserad på att jag sökte någon lik mig själv i det avseendet, på den tiden det begav sig i alla fall. För mig är det spännande att leta och en stor tjusning som jag vill hålla fokus på, så det skulle kännas knepigt att "rasta av sig" med gamla objekt samtidigt.
  • neverpreggo

    Jag tycker inte det är snuskigt att ha en KK när det kan ta lång tid att hitta något seriöst. Men att nämna det är lite korkat.

  • Liberté

    Förstår inte riktigt vad som är problemet här... Har själv sedan jag varit 15 år alltid haft minst ett kk om jag varit singel.
    Tror de flesta av mina vänner haft detsamma.

    Känner man inte för att jaga ONS under tiden man är singel så är det perfekt.

    Går man på dejt med någon så slipper man bli intresserad för att man är småkåt istället för något mer seriöst.

    Skaffar man själv eller ens kk en partner så lägger man relationen på is och fokuserar på sina partner, är väl inte konstigare än så ?

  • Anonym (Snusk)
    Liberté skrev 2020-03-10 22:06:16 följande:

    Förstår inte riktigt vad som är problemet här... Har själv sedan jag varit 15 år alltid haft minst ett kk om jag varit singel.

    Tror de flesta av mina vänner haft detsamma.

    Känner man inte för att jaga ONS under tiden man är singel så är det perfekt.

    Går man på dejt med någon så slipper man bli intresserad för att man är småkåt istället för något mer seriöst.

    Skaffar man själv eller ens kk en partner så lägger man relationen på is och fokuserar på sina partner, är väl inte konstigare än så ?


    Hur kan du lita på att dessa KK bara har dig?
  • Anonym (Alice)
    Anonym (Snusk) skrev 2020-03-10 22:12:14 följande:

    Hur kan du lita på att dessa KK bara har dig?


    Nu brukar jag varken Liberté eller någon som har KKs, men inte brukar det spela någon roll om man är exklusiv till sin KK? Det är ju inget förhållande, så jag skulle inte förvänta mig att en KK är trogen mig, om man säger så...
Svar på tråden Så förbaskat snuskigt och av tändande?