• Anonym (Dollars)

Gör en stor kuk dig mer upphetsad?

Fråga till kvinnorna här.

Blir du kåtare av åsynen av en stor och hård kuk? Frågan gäller alltså inte huruvida du föredrar att knulla med en kuk modell större utan bara hur den eventuellt påverkar din grad av upphetsning. 

Och vad som är stort eller inte stort avgör du själv utan vidare måttangivelser från mig. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Gör en stor kuk dig mer upphetsad?
  • Anonym (Swing for fun)

Det gör det absolut. Har vetat att jag är en size Queen sedan den stund som man som ung och i princip okyst bläddrade i de porrmagasin killkompisar visade när vi satt i skogen och smygrökte.

• Anonym (inte visuell)

Att se en stor kuk gör mig inte mer upphetsad, det blir kanske en förvånad tanke, oj, den var stor inte mer. Det är ofta skillnad mellan vad som är sexuellt upphetsade för en man och för en kvinna, inte alltid men ofta. Män är oftare mer visuellt inriktade, för kvinnor är det oftare doft, hudkontakt, blick, ett leende. Den skillnaden ställer till det för oss ibland. De män som skickar dickpics har inte förstått skillnaden. Men visst finns det kvinnor som upplever det upphetsande, vi är liksom män olika som individer.

• Anonym (Alnico)

Definitivt. Är man, bisexuell. Tänder på en grov kuk. Men inte groteskt stor, som man kan se i en del porr. 20 cm är lagom.

• Anonym (Alnico)
    Anonym (Alnico) skrev 2020-03-11 10:31:06 följande:

Definitivt. Är man, bisexuell. Tänder på en grov kuk. Men inte groteskt stor, som man kan se i en del porr. 20 cm är lagom.

Oj, såg det var kvinnors åsikter som efterfrågades. Sorry.
  • Anonym (Y)

Ja , på rätt person.

Men stora kukar på bild/vem som helst är ointressanta.

• Anonym (ståndaktig)

Det är inte så mycket storleken för mig som styrkan i erektionen, och formen på kuken. Den ska hellre vara grov än lång enligt mig och ha ett kraftigt ollon. Men som flera sagt så är kuken högst ointressant om inte det andra omkring är tilltalande. Jag tänder mycket mer på hur magen, ansiktet och armarna ser ut...älskar tonade manskroppar modell smalare  där musklerna är väl definierade. Män runt 175-180 ca lite pojkiga med sexiga ögon och utstrålning. Dicpics från en kille man inte har känslor för är helt bortkastat och äcklande.

• Anonym (Blomman)

Ja tänder på åsynen av en stor kuk. Njuter av att se den och får en känsla av att mannen är viril......

Är kvinna 50+. Som yngre kände jag inte skillnad men har utvecklats ;)

• Miss Sunny
    Anonym (Blomman) skrev 2020-03-11 13:56:49 följande:

Ja tänder på åsynen av en stor kuk. Njuter av att se den och får en känsla av att mannen är viril......

Är kvinna 50+. Som yngre kände jag inte skillnad men har utvecklats ;)

Samma sak här. Jag är nu 60, men har precis samma känsla. 

Synen av ett bultande jättestånd får mig att tänka virilitet, ungdom kraft och styrka.  Kanske det är biologi, i djurvärlden bland några arter vill ju en erfaren hona ha en ung stark hane till far till sitt avkom. 

Känner mig som en riktig snusktant ibland..... suck.
  • KimLinnefeldt
    Miss Sunny skrev 2020-03-11 14:49:21 följande:
    Mmm, snusktanter är härligt.
  • Anonym (Mia)

Visst är det så. En grov kuk går man igång på.

• Anonym (Dragqueen4)
    Anonym (inte visuell) skrev 2020-03-11 08:26:48 följande:

Att se en stor kuk gör mig inte mer upphetsad, det blir kanske en förvånad tanke, oj, den var stor inte mer. Det är ofta skillnad mellan vad som är sexuellt upphetsade för en man och för en kvinna, inte alltid men ofta. Män är oftare mer visuellt inriktade, för kvinnor är det oftare doft, hudkontakt, blick, ett leende. Den skillnaden ställer till det för oss ibland. De män som skickar dickpics har inte förstått skillnaden. Men visst finns det kvinnor som upplever det upphetsande, vi är liksom män olika som individer.

Jag är väl en homosexuell man i en kvinnas kropp då flr jag påverkas väldigt av det visuella. Att se en ful liten röd kuk kan göra mig direkt avtänd oavsett vem hur snygg innehavaren är. De flesta kukar är ju ganska fula men en stor normalful kuk gör mig definitivt mer upphetsad än en mindre. Ju stlrre desto mer Snygga kukar har jag bara råkat på två gånger och då tände jag till direkt oavsett killen i övrigt.
  • Barbro45
    Anonym (Dragqueen4) skrev 2020-03-11 20:50:56 följande:

Jag är väl en homosexuell man i en kvinnas kropp då flr jag påverkas väldigt av det visuella. Att se en ful liten röd kuk kan göra mig direkt avtänd oavsett vem hur snygg innehavaren är. De flesta kukar är ju ganska fula men en stor normalful kuk gör mig definitivt mer upphetsad än en mindre. Ju stlrre desto mer Snygga kukar har jag bara råkat på två gånger och då tände jag till direkt oavsett killen i övrigt.

Du är en alldeles vanlig kvinna, vi är olika som individer. Det är väl alldeles underbart att vi har olika saker som vi tänder på, dessutom gissar jag att det kan förändras över tid. Tänk om vi alla var lika, så tråkigt livet skulle bli.
  • Anonym (Alnico)
    Miss Sunny skrev 2020-03-11 14:49:21 följande:
    Samma sak här. Jag är nu 60, men har precis samma känsla. 

Synen av ett bultande jättestånd får mig att tänka virilitet, ungdom kraft och styrka.  Kanske det är biologi, i djurvärlden bland några arter vill ju en erfaren hona ha en ung stark hane till far till sitt avkom. 

Vad gör det då? Det ska va gött å leva Skrattande
Svar på tråden Gör en stor kuk dig mer upphetsad?