• Anonym (Alnico)

Bisexuell, hemligt?

Rätt kul ändå med alla gilla jag får på Badoo, från män, som är "hetero" där Flört

• Svar på tråden Bisexuell, hemligt?
  • Anonym (Killeä)
    Anonym (Gift man) skrev 2020-03-13 12:19:40 följande:

Ja gjorde som du skriver, var nyfiken på killsex, åkte hem till en kille, drog ner byxorna, han sög med en gång, sen fick jag prova att suga. Det var skönt, inget snack, bara pang på. Sen sprutade vi, och jag gick därifrån med blandade känslor. Detta skedde när jag var singel.

Det var väl du i somras eller höstas som frågade samma sak? Jag så samma där att åk o prova sen avgör. Och du åkte och gilla det. Eller så blandar jag ihop ditt alias med nån annan
  • Anonym (Killeä)
    Anonym (Gift man) skrev 2020-03-13 12:19:40 följande:

Ja gjorde som du skriver, var nyfiken på killsex, åkte hem till en kille, drog ner byxorna, han sög med en gång, sen fick jag prova att suga. Det var skönt, inget snack, bara pang på. Sen sprutade vi, och jag gick därifrån med blandade känslor. Detta skedde när jag var singel.

Det var väl du i somras eller höstas som frågade samma sak? Jag så samma där att åk o prova sen avgör. Och du åkte och gilla det. Eller så blandar jag ihop ditt alias med nån annan
  • Anonym (Gift man)

Du har nog blandat ihop mig med nån annan. Inget jag känner igen.

• Anonym (Killeä)
    Anonym (Gift man) skrev 2020-03-13 12:31:12 följande:

Du har nog blandat ihop mig med nån annan. Inget jag känner igen.

Ok. Fått mersmak av det då?
  • Anonym (Gift man)
    Anonym (Killeä) skrev 2020-03-13 12:32:05 följande:

Ok. Fått mersmak av det då?

Det var en häftig upplevelse, skulle kunna tänka mig göra det igen. Men då vill ja även ta den i baken.
  • Anonym (Killeä)
    Anonym (Gift man) skrev 2020-03-13 13:32:43 följande:

Det var en häftig upplevelse, skulle kunna tänka mig göra det igen. Men då vill ja även ta den i baken.

Haft nått där innan? Att gå från oskuld till kuk kan smärta en del för vissa
  • Anonym (Gift man)
    Anonym (Killeä) skrev 2020-03-13 13:41:32 följande:

Haft nått där innan? Att gå från oskuld till kuk kan smärta en del för vissa

Har lekt en hel del med olika dildos pluggar, m.m. så jag är tänjbar. Hur ör det med dina erfarenheter?
  • Anonym (Killeä)
    Anonym (Gift man) skrev 2020-03-13 13:46:35 följande:

Har lekt en hel del med olika dildos pluggar, m.m. så jag är tänjbar. Hur ör det med dina erfarenheter?

Har min löskuk och olika butplugs. Har även fått kuk och ridit några kukar. Grymt skönt.

Blitt peggad av sambon med strapon. Och hon brukar pulla o massera mig medans hon suger av mig.
  • Anonym (Gift man)
    Anonym (Killeä) skrev 2020-03-13 20:23:01 följande:

Har min löskuk och olika butplugs. Har även fått kuk och ridit några kukar. Grymt skönt.

Blitt peggad av sambon med strapon. Och hon brukar pulla o massera mig medans hon suger av mig.

Låter härligt med killsex, jag får nöja mig med att frugan leker med min bak, samt mina leksaker.
  • Anonym (Killeä)
    Anonym (Gift man) skrev 2020-03-13 21:31:02 följande:

Låter härligt med killsex, jag får nöja mig med att frugan leker med min bak, samt mina leksaker.

Har ni en strapon? Om inte så köp en. Det är sjukt skönt och bli knullad av sambon.
Svar på tråden Bisexuell, hemligt?