Inlägg från: Gameofthrones |Visa alla inlägg
  • Gameofthrones

Hur få liv i romantiken?

Du är lnte obotlig romantiker. Du är mån om ditt äktenskap. Jag är likadan. Är i medelålders har varit gift i 20 år. Jag är kär i min make, jag älskar sex samt han. Ibland är det saker som kommer imellan barn, annat man är trött, men har sex iallafall för jag vet oftast våra rutiner och vad det är för dag om det är mkt just den dagen.

Men jag vet inte åldern på er? Har ni barn? Klimakteriet? Jag vet att kvinnor hamnar situationer i sitt liv. Mitt mål är att inte klimakteriet tar över mitt liv. Det är mitt önskemål. För jag älskar den jag är och jag vill ge mitt liv en stimulerande njutning.

Jag vet att endel kvinnor klarar sig utan sex och endel gör det för utöka familjen.

Men du låter så seriös så det är dumt att missa sådan romans.

• Gameofthrones
    Anonym (Hur gör man) skrev 2020-03-12 14:45:57 följande:
    Jag är lite över 40 och hon strax under. Vi har två barn 4 och 7 år. 
    Jag hade ju hoppats att vi skulle få mer tid för relationen nu när barnen är större, hon verkar däremot helt inriktad på att jobba mer istället. 
    För all del gör hon en del hemma men det är liksom inte det jag vill ha ut av en relation...
    Jag tycker att du borde prata med din fru. När man ger in sig på äktenskap så är det bådas skyldighet att ge varandra uppmärksamhet. Jag tycker att du är en man som gör rätt romans mm. Vilken kvinna skulle inte falla för et?Men många kvinnor tar det på fel sätt. Jag tycker att man ger och tar. Det sker saker i livet och det blir prövningar och då tycker jag att lite romans, klapp på kinden, säga -jag älskar dig, bara det gör väldigt mkt. Frukost på sängen det är inte min grej men min man gör det nångång. Jag ger istället honom frukost på sängen med bricka full med saker som han tycker om. 

Jag är mer för rörande fysik kontakt än romans. Jag hindrar inte honom för det utan låter honom göra det. 

Jag är arbetande kvinna jobbar mer än 100% övertid men jag sätter min familj lika högt som mitt arbete. det är A O för mig. ¨Skrev tidigare är världens tröttaste fru, är världens tröttaste mamma, gör allt för min familj. Jag har inte handlat kläder till mig på år och dar, handlar till barnen eller ärvda kläder. 

jag ser till och variera kläder, makeup festligt till vardags. Går mkt i träningskläder , klär mig fint när det är ut och handla, ut och göra nått med familj. 

Det är så mitt liv ser ut. Och jag tycker att sex är viktigt. 

Försök och prata med henne för njutning i livet hinner man med vi har tre barn uppvuxen med över 10 syskon så JA man hinner med det också. 
  • Gameofthrones

jag tror att TS älskar sin fru men jag tvivlar på om hon gör detsamma. Jag vet att man är trött som människa ibland andra situationer också, men man har tid och ge varandra kärlek, sex är väl det jag tänker på men det finns så mkt annat kärlek är stort ämne. 

En klapp på kinden, massage, puss på kinden helst munnen, prata, göra en kopp kaffe , te, varm choklad, köpa blommor, (jag är inte så förtjust i det men det finns en sort som jag tycker om. ) min make köper hellre kaffe ifrån kaffehandel eller i vanlig butik, godis, chips, mm. 

Jag anser att TS har fullkomligt gjort rätt, han kommunicerar på sitt sätt men det gäller öppna munnen när man behöver det.

(förlåt för mitt uttryck)
    Skilj dig skaffa annan kvinna som uppskattar romans. Och som kan kommunicera.

Detta känns som ditt liv är uppe i bara rutin på rutin. slengteran. (stavat fel hoppas att du vet vilket ord jag menar) När man kommer dit så måste man prata med varandra. det är viktigt.

• Gameofthrones

Jo, det klart att det är mitt i barnens ålder och små. Det är inget och skylla på man hinner med kärlek oavsett, det är ett ämne som blir brett om man använder fantasi från båda håll.Jag har tre barn inte fan har vi tappat kärleken, sexet blev mindre men vi hade det, - gick inte långa perioder.  

Sex kanske är inte allt för endel men för mig är det viktigt. Ömhet är viktigt , göra kärlek till handling av stora och små saker. 

Min familj här i Sverige vi är över 10 syskon och dem är kära som tusan dem hann med. Tyckte det var lite jobbigt när man gick förbi tvättstugan så hörde man dem. Ibland på kvällarna satt dem käkade chips med hemlagad dipp, prata och tittade på tv. Så i min värld kärlek hinner man med skylla på att man har barn. Det går inte för min del. Man skyller mkt på barnen men det är ett val man gör själv.

• Gameofthrones

Så kan det vara tappat sexlusten.

Otrogen.

Kär i ngn annan utan ha varit otrogen. Fysiskt.

Otrogen är man om man har sms, Pratar med varandra och verkligen är medveten om snart går dem över en gräns

Svar på tråden Hur få liv i romantiken?