Anonym (Hur gör man) skrev 2020-03-12 14:45:57 följande:
Jag är lite över 40 och hon strax under. Vi har två barn 4 och 7 år.
Jag hade ju hoppats att vi skulle få mer tid för relationen nu när barnen är större, hon verkar däremot helt inriktad på att jobba mer istället.
För all del gör hon en del hemma men det är liksom inte det jag vill ha ut av en relation...
Jag tycker att du borde prata med din fru. När man ger in sig på äktenskap så är det bådas skyldighet att ge varandra uppmärksamhet. Jag tycker att du är en man som gör rätt romans mm. Vilken kvinna skulle inte falla för et?Men många kvinnor tar det på fel sätt. Jag tycker att man ger och tar. Det sker saker i livet och det blir prövningar och då tycker jag att lite romans, klapp på kinden, säga -jag älskar dig, bara det gör väldigt mkt. Frukost på sängen det är inte min grej men min man gör det nångång. Jag ger istället honom frukost på sängen med bricka full med saker som han tycker om.
Jag är mer för rörande fysik kontakt än romans. Jag hindrar inte honom för det utan låter honom göra det.
Jag är arbetande kvinna jobbar mer än 100% övertid men jag sätter min familj lika högt som mitt arbete. det är A O för mig. ¨Skrev tidigare är världens tröttaste fru, är världens tröttaste mamma, gör allt för min familj. Jag har inte handlat kläder till mig på år och dar, handlar till barnen eller ärvda kläder.
jag ser till och variera kläder, makeup festligt till vardags. Går mkt i träningskläder , klär mig fint när det är ut och handla, ut och göra nått med familj.
Det är så mitt liv ser ut. Och jag tycker att sex är viktigt.
Försök och prata med henne för njutning i livet hinner man med vi har tre barn uppvuxen med över 10 syskon så JA man hinner med det också.