• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-10-01 09:39:06 följande:
    Det låter ju toppen. Vad glad jag blir! Skönt att det går framåt liksom. Här rullar det på som vanligt. Det blir lite tråkigt ibland i och med att det inte händer så mycket, men det är rätt skönt också. Min bok går det framåt med också så det är kul. Ska se om jag hinner skicka in den till tryckeriet idag. Det har varit så mycket smådetaljer kring den som gjort att det har dragit ut lite på tiden, men snart finns den ute i alla fall! .
    Tack! {#emotions_dlg.flower} Ja visst är det skönt när det får gå bra ett tag! :D Storkoket blir köttbullar den här helgen och till middag blir det varma mackor med svampstuvning och antagligen bacon också :)

Vad kul att det går framåt med din bok också! :D Berätta sen hur det går.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-10-01 17:30:31 följande:
    Tack! {#emotions_dlg.flower} Ja visst är det skönt när det får gå bra ett tag! :D Storkoket blir köttbullar den här helgen och till middag blir det varma mackor med svampstuvning och antagligen bacon också :)

Vad kul att det går framåt med din bok också! :D Berätta sen hur det går.
    Så smarrigt! Hur har du haft det idag då? Själv har det varit så där. Har varit lite pms:ig, om man kan säga så? :s. Jag har precis slutat snusa en gång för alla och datorn på jobbet där jag har det mesta av mitt material kraschade. .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

En läxa i kontext:

"Det finns ju inga hål." "Du kan stoppa in den vart du vill."

• Freddie K
    Freddie K skrev 2021-10-02 09:36:41 följande:

En läxa i kontext:

"Det finns ju inga hål." "Du kan stoppa in den vart du vill."

Det glömde jag skriva: Det handlade om när jag skulle köpa ett skärp. :s.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-10-01 17:32:19 följande:
    Så smarrigt! Hur har du haft det idag då? Själv har det varit så där. Har varit lite pms:ig, om man kan säga så? :s. Jag har precis slutat snusa en gång för alla och datorn på jobbet där jag har det mesta av mitt material kraschade. .
    Jodå, gårdagen var jättebra! :) Idag har det varit lite knaggligare men jag har städat en del och organiserat i några skåp, så det känns bra att ha kommit nånvart med det. Behövs göras lite här och var men måste ta lite i taget.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-10-02 12:52:17 följande:
    Jodå, gårdagen var jättebra! :) Idag har det varit lite knaggligare men jag har städat en del och organiserat i några skåp, så det känns bra att ha kommit nånvart med det. Behövs göras lite här och var men måste ta lite i taget.
    Jo, så är det ju. Jag har precis tvättat klart. Nu sitter jag och skriver lite. .
  • Freddie K

Damp. Damp damp dadadadamp. That's the way you gotta go so put your hands up when I say so.

• Freddie K
    På discot

-Ursäkta, kan jag få nästa dans?

-Ta den du bara. Jag vill inte ha den.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.