• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

Om man skriver en biografi, kan man skriva den i "jag" form då eller blir det en självbiografi då?

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

Min coach sa idag att jag hade förändrats. "Är det bra eller dåligt", frågade jag. "Det är bra", sa han. "Det kan nog ha med boken att göra.". "Ja, det kan det", sa jag. Att boken har blivit publicerad betyder mycket för mig. Mer än vad någon kan ana och som vi har jobbat med att få den publicerad!

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-12-07 17:33:16 följande:

Min coach sa idag att jag hade förändrats. "Är det bra eller dåligt", frågade jag. "Det är bra", sa han. "Det kan nog ha med boken att göra.". "Ja, det kan det", sa jag. Att boken har blivit publicerad betyder mycket för mig. Mer än vad någon kan ana och som vi har jobbat med att få den publicerad!

Jag är jätteglad för din skull att det blev så bra! :) Först filmmakare och nu författare, bra kämpat! :D
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-12-07 18:29:40 följande:
    Jag är jätteglad för din skull att det blev så bra! :) Först filmmakare och nu författare, bra kämpat! :D
    Tack, det värmer när det kommer från dig. .{#emotions_dlg.flower}

Welcome back, btw. .
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2021-12-07 18:32:10 följande:
    Tack, det värmer när det kommer från dig. .{#emotions_dlg.flower}

Welcome back, btw. .
    Haha tack :) Fullt upp här både kvällar och dagar känns det som.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.