• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

Så irriterande. Uppgradera till Windows 11, dyker upp. Jag har ju redan installerat den och nekat den uppgraderingen. Jag vill inte ha jäkla Windows 11!

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

Dä ä ja som ä Lojden mä hemorrojden. :s.

• Freddie K

Vilken version gillar ni bäst av "Ok Fred"? Den med Errol Dunkley, eller den med Chilly White& Kenny peach?

• Freddie K

Stackars Torsten! Han ligger helt utslagen. Jag lät honom dricka igår i och med att det var nyårsafton. Annars får han inte dricka och han blev så full. Ändå var det bara munskölj! Foten i munnen

• Freddie K

Alla fina stunder du gett mig. Alla långa timmar jag sett dig. Morty, kom igen. Slit dig från mamsen så jag får spela på storchansen. .

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-01-02 07:57:59 följande:

Alla fina stunder du gett mig. Alla långa timmar jag sett dig. Morty, kom igen. Slit dig från mamsen så jag får spela på storchansen. .

lol :)

Gott nytt år!
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-01-02 10:19:54 följande:
    lol :)

Gott nytt år!
    Gott nytt år!

Hur har du haft det? .
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-01-02 10:20:42 följande:
    Gott nytt år!

Hur har du haft det? .
    Jodå, på bättringsvägen, fick ett litet bakslag igår men nån dag till så är man väl frisk igen :) Själv då?
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-01-02 10:28:26 följande:
    Jodå, på bättringsvägen, fick ett litet bakslag igår men nån dag till så är man väl frisk igen :) Själv då?
    Ok, men hoppas du blir frisk snart då. .

Jo, det har varit ok här. Rätt ensamt bara, men det brukar det ju vara. :s. Jag trivs i och för sig med det, men ibland skulle jag vilja ha någon att vara ensam tillsammans med. :s. Utöver det så mår jag rätt bra. .
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-01-02 10:30:44 följande:
    Ok, men hoppas du blir frisk snart då. .

Jo, det har varit ok här. Rätt ensamt bara, men det brukar det ju vara. :s. Jag trivs i och för sig med det, men ibland skulle jag vilja ha någon att vara ensam tillsammans med. :s. Utöver det så mår jag rätt bra. .
    Mm vid jul och nyår känner man sig mer ensam än annars under året. Men nästa år kanske ser annorlunda ut :)
Svar på tråden Här är vi alla vänner.