• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2022-01-20 16:54:54 följande:

I´m the great Cornhoolio! .

Hahaha :D Jaså den kände du till.
  • Anonym (Allmighty Torsten)
    Mortiscia80 skrev 2022-01-20 17:20:09 följande:
    Hahaha :D Jaså den kände du till.
    Ofcourse! Jag är som gud. Jag vet allt. Jag vet till och med mer än Google! .
  • Freddie K

Jag har gått hela dagen idag och trott att det var fredag. Fatta vad deppig jag blev när jag insåg att det var torsdag! Foten i munnen

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-01-20 17:26:42 följande:

Jag har gått hela dagen idag och trott att det var fredag. Fatta vad deppig jag blev när jag insåg att det var torsdag! Foten i munnen

Oj då! Ja jag har lite dålig koll på dagarna också iom att fsk varit stängd men helgen brukar alltid vara fin ändå :)
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-01-20 17:32:40 följande:
    Oj då! Ja jag har lite dålig koll på dagarna också iom att fsk varit stängd men helgen brukar alltid vara fin ändå :)
    Jo, den brukar ju det. Det har gått lite segt på jobbet idag. Jag har haft idétorka och det är inte roligt att ha det som författare!
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-01-20 17:38:02 följande:
    Jo, den brukar ju det. Det har gått lite segt på jobbet idag. Jag har haft idétorka och det är inte roligt att ha det som författare!
    Aha! Jag å andra sidan håller ev på att få min första kund till företaget så jag måste ta tag i det där med att skaffa extra konto mm x)
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-01-20 17:42:06 följande:
    Aha! Jag å andra sidan håller ev på att få min första kund till företaget så jag måste ta tag i det där med att skaffa extra konto mm x)
    Åh, vad roligt! Kul att det går framåt för dig. Du har ju jobbat så hårt med det!
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-01-20 17:43:25 följande:
    Åh, vad roligt! Kul att det går framåt för dig. Du har ju jobbat så hårt med det!
    Tack! :D Jag säger till så klart när just den biten är färdig, då kan jag börja ta in kunder på riktigt. 
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-01-20 17:56:34 följande:
    Tack! :D Jag säger till så klart när just den biten är färdig, då kan jag börja ta in kunder på riktigt. 
    Ja, men det låter roligt. Jag kommer säkert skicka in lite material till dig och sen kan jag skriva en notis i vår tidning med så får du lite gratis reklam! .
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-01-20 17:59:31 följande:
    Ja, men det låter roligt. Jag kommer säkert skicka in lite material till dig och sen kan jag skriva en notis i vår tidning med så får du lite gratis reklam! .
    Det låter bra ;) Jättesnällt av dig att hjälpa till!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.