• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

Är inte detta lite ologiskt? It's not the things you do that  really hurts me bad, but it's the way you do, the things you do to me? Den meningen pajar ju hela låten. .

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-01-31 15:27:03 följande:
    Haha, ja! Åh, vad gott! Skickar du över en sen när de är färdiga? .
    Eller en bild iaf ;)
    Freddie K skrev 2022-01-31 15:30:54 följande:

Är inte detta lite ologiskt? It's not the things you do that  really hurts me bad, but it's the way you do, the things you do to me? Den meningen pajar ju hela låten. .

Ja konstig text...
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-01-31 15:49:09 följande:
    Eller en bild iaf ;)
    Freddie K skrev 2022-01-31 15:30:54 följande:

Ja konstig text...
    Hehe, ja, det kan du ju göra.

Jo, jag vet. Jag blev lite förbryllad av den med. Det är Papa Dee-The tide is high. Annars en bra låt!
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-01-31 16:06:12 följande:
    Hehe, ja, det kan du ju göra.

Jo, jag vet. Jag blev lite förbryllad av den med. Det är Papa Dee-The tide is high. Annars en bra låt!
    Vi hade tydligen inga äpplen så det blev banan istället. De står inne i ugnen nu.

Ja det är det! :)
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-01-31 16:29:17 följande:
    Vi hade tydligen inga äpplen så det blev banan istället. De står inne i ugnen nu.

Ja det är det! :)
    Smarrigt! .

Jag fick förresten tre länkar om filosofi av min föreståndare idag. Jag ska kolla det sen. Det är så roligt. Roligt också att de tar vara på ens intressen. Det är jag inte riktigt van med.
  • Freddie K

Han frågade om jag hade Whatsapp och det hade jag. Då kände jag mig modern. Skäms

• Freddie K

Morty: Kan du tro det? Jag är hungrig. Vad blir det till frukost?

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-02-01 07:19:06 följande:

Morty: Kan du tro det? Jag är hungrig. Vad blir det till frukost?

Inte mycket numera... Har inte ätit frukost på ett par veckor, har inte känt för det riktigt. Till middag blev det iaf färsk pasta, bacon, stekt svamp och färska grönsaker :)
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-02-01 17:02:38 följande:
    Inte mycket numera... Har inte ätit frukost på ett par veckor, har inte känt för det riktigt. Till middag blev det iaf färsk pasta, bacon, stekt svamp och färska grönsaker :)
    Ojdå, det var ju inte bra! Men det lät smarrigt med pastan och det. Idag har jag ätit en halv special. Ska ta mig något lätt sen.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.