• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-04-28 16:40:48 följande:
    Ja ibland får man lite ovanliga tankar!
    Jo, haha! Man får ju det! Skäms
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • struurqraks
    Freddie K skrev 2022-04-28 08:06:27 följande:

Ok, nu tänker jag ställa en urbota dum fråga: Varför har tjejer två bröst? Är det för att om mjölken tar slut i det ena bröstet?

Däggdjur har i regel dubbelt så många spenar eller bröst i förhållande mot antal barn eller ungar de får per födsel.
  • Freddie K
    struurqraks skrev 2022-04-28 19:30:38 följande:
    Däggdjur har i regel dubbelt så många spenar eller bröst i förhållande mot antal barn eller ungar de får per födsel.
    Ok, tack för att du redde ut det! .
  • Freddie K

"För mitt Göteborg, klappar mitt hjärta. För i mitt Göteborg är alla äkta. För i mitt Göteborg är alla lika. För mitt Göteborg, kommer jag aldrig att svika". *Ylar till min egen låt! .

• Freddie K

Kan man posta något direkt från skrivbordet? Alltså, om det inte ligger uppe på någon annan plattform, om ni förstår?

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-04-29 09:53:07 följande:

Kan man posta något direkt från skrivbordet? Alltså, om det inte ligger uppe på någon annan plattform, om ni förstår?

Testa? :)
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-04-29 12:25:28 följande:
    Testa? :)
    Jo, jag får göra det. . Ska bara leta fram en låt jag har gjort och se om det funkar att posta den. Den ligger inte uppe på Youtube eller så.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.