• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Anonym (Sassy) skrev 2022-05-23 14:25:56 följande:

Har covid symptom och måste stanna hemma från jobbet idag. Har dåligt samvete för det för det känns som att jag belastar mina kollegor. 

Inte alls, det blir däremot en belastning om du smittar ner andra som blir sjuka, och man vet aldrig vem som tillhör riskgrupp och kan dö, eller vilka kollegorna skulle råka smitta som kan dö. Covid är långt från ofarligt trots mutationer och vaccinationer. Och oavsett, ingen vill bli sjuk i onödan även om det är en förkylning. Slutligen: ingen tackar en för att man pressar sig i onödan heller. Så var hemma med gott samvete tills du blir frisk.
  • Freddie K
    Anonym (Sassy) skrev 2022-05-23 14:25:56 följande:

Har covid symptom och måste stanna hemma från jobbet idag. Har dåligt samvete för det för det känns som att jag belastar mina kollegor. 

Du ska ta hand om dig själv först och främst för det är ingen annan som gör det. Går du till jobbet fast du är sjuk så utsätter du bara dina kollegor för onödig fara!
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

Hej och välkommen till Hajk. Idag ska vi prata om kråkor, men inte om vilka kråkor som helst utan om snorkråkor! Foten i munnen

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-05-24 06:17:32 följande:

*Moonwalkar in*.

God morgon :) Jag är seg idag, vaknade inatt igen men sov iaf många timmar.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-05-24 07:30:01 följande:
    God morgon :) Jag är seg idag, vaknade inatt igen men sov iaf många timmar.
    Morrn, morrn. . Jo, jag är också ganska seg idag, men hoppas på att vakna till liv snart. Ska ju åka till jobbet om en stund.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-05-24 07:32:04 följande:
    Morrn, morrn. . Jo, jag är också ganska seg idag, men hoppas på att vakna till liv snart. Ska ju åka till jobbet om en stund.
    Har pillat i mig frukost nu och ska försöka jobba största delen av dagen. Har ett tidsbrådskande uppdrag.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-05-24 09:16:00 följande:
    Har pillat i mig frukost nu och ska försöka jobba största delen av dagen. Har ett tidsbrådskande uppdrag.
    Ok. Jag är själv hemma nu. Blev en kortis på jobbet idag för jag har inte alls varit på humör!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.