• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Monsieur Venus skrev 2022-06-22 09:53:45 följande:
    Kul! Då lärde jag mig någonting nytt. Knör känner jag igen nu när du säger det, men svale har jag aldrig hört förut. Fint ord på något vis Glad
    Jo, precis! . Vi har ju några ord här som är väldigt lokala, eller hur jag nu ska säga.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

Jag drack en energidryck igår och jäklar vad speedad jag blev! Energidryck och ADHD går inte bra ihop! Skäms

• Freddie K

Jag har kommit på ett nytt ord, eller ja, jag har inte hört det användas förut i alla fall: "Trashäng"! Det betyder ungefär en gammal och sliten kvinna. Kom ihåg att det var här ni hörde det först! Tungan ute. Jag lovar, om tio år kommer alla använda det ordet! .

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-06-22 15:07:01 följande:

Jag drack en energidryck igår och jäklar vad speedad jag blev! Energidryck och ADHD går inte bra ihop! Skäms

Hmm, kan tänka mig det :s
  • Monsieur Venus
    Mortiscia80 skrev 2022-06-24 08:36:34 följande:

Glad midsommar! :)

Glad midsommar! Hoppas att du och ni andra här i tråden får en riktigt fin midsommar! Solig{#emotions_dlg.flower}Skål
  • Mortiscia80
    Monsieur Venus skrev 2022-06-24 08:58:17 följande:
    Glad midsommar! Hoppas att du och ni andra här i tråden får en riktigt fin midsommar! Solig{#emotions_dlg.flower}Skål
    Tack så mycket! Glad{#emotions_dlg.flower}Skål
Svar på tråden Här är vi alla vänner.