Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
For those in the know. Jag kommer att ta ledigt nästa vecka för jag har blivit magsjuk så jag kommer hänga här ganska mycket. Jag kommer dock inte att sitta sysslolös. Jag har en del texter som jag kan jobba med hemma.
Det som är dumt på mitt ställe är att om man är borta mer än två veckor så ryker platsen. Tänk om man har brutit benet och inte kan gå på det åtta veckor. Är man som jag borta en vecka så har jag valt att ta mina semester dagar till det. Det är tyvärr så man får göra för att inte att riskera att bli av med platsen.
For those in the know. Jag kommer att ta ledigt nästa vecka för jag har blivit magsjuk så jag kommer hänga här ganska mycket. Jag kommer dock inte att sitta sysslolös. Jag har en del texter som jag kan jobba med hemma.
Önskar alla en Glad advent
Önskar alla en Glad advent // 
Önskar alla en Glad advent
Tack alla!
.
Nu har min coach hittat en sida på nätet som heter: "Publit" Är det någon som känner till den sidan? Den ska tydligen vara gratis och på svenska. Får kolla närmare på det när jag är tillbaka på jobbet.
Tack alla!
.
Nu har min coach hittat en sida på nätet som heter: "Publit" Är det någon som känner till den sidan? Den ska tydligen vara gratis och på svenska. Får kolla närmare på det när jag är tillbaka på jobbet.