Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Jaha, nu har den sista av de tre danska systrarna gått ur tiden. Känner mig mindre dansk nu när jag inte har så många danska släktingar kvar.
Jag är ju värsta rap-artisten! Jag hittade en skiva med några låtar som jag gjorde för många år sen. De håller än. 
Jag är ju värsta rap-artisten! Jag hittade en skiva med några låtar som jag gjorde för många år sen. De håller än. 
Då platsar jag också där, lite längre än Trevlig och smal eller kanske rentav mycket smal. Nu så här om sommaren är vattnet inte så kallt, om hösten är det betydligt svalare. Ta det försiktigt. Själv ska jag inte alls bada ensam, helst inte simma ut på djupt vatten heller. En del åkommor gör att man ska undvika sådant som kan klassas som risksituationer.
För att citera mig själv, vilket jag älskar att göra:" För mitt Göteborg, klappar mitt hjärta. För i mitt Göteborg är alla äkta. För i mitt Göteborg är alla lika. För mitt Göteborg kommer jag aldrig att svika."
Nu har jag börjat min semester 🥳🎉
Nu har jag börjat min semester 🥳🎉