• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Meddelande borttaget
  • Mortiscia80

Jodå. Jag lever. Frodas skulle vara för mycket att säga, men här är jag iaf. En hjärtesorg senare plockar jag upp bitarna och försöker samla mig så gott jag kan. De som vet de vet. Övriga kan skicka pm. Meeen livet försöker pocka på och verkar vilja att jag tar mig framåt så det försöker jag göra, även om det inte alltid är så himla lätt. Inte så nedbruten som jag kanske verkar, men inte sjutton är det kul heller å andra sidan. Det finns ljusglimtar iaf, så de tar jag till mig och försöker se glädjen i vardagen, och i livet. Kram på er {#emotions_dlg.flower}

• Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2024-09-19 18:46:54 följande:

Jodå. Jag lever. Frodas skulle vara för mycket att säga, men här är jag iaf. En hjärtesorg senare plockar jag upp bitarna och försöker samla mig så gott jag kan. De som vet de vet. Övriga kan skicka pm. Meeen livet försöker pocka på och verkar vilja att jag tar mig framåt så det försöker jag göra, även om det inte alltid är så himla lätt. Inte så nedbruten som jag kanske verkar, men inte sjutton är det kul heller å andra sidan. Det finns ljusglimtar iaf, så de tar jag till mig och försöker se glädjen i vardagen, och i livet. Kram på er {#emotions_dlg.flower}

Det låter tufft med hjärtesorg, men du tycks hantera det på rätt sätt! Att plocka upp bitarna och försöka samla sig är det enda man kan göra, även om det gör ont. När tiden går blir saknaden mindre och man inser kanske till slut att man inte passade så bra ihop trots allt. Eller så lär man sig leva med förlusten och lyckas blicka framåt igen. Ta en dag i taget så mår du förhoppningsvis bättre så småningom! Kram på dig också 🌸
  • Meddelande borttaget
  • Mortiscia80
    Eurydike skrev 2024-09-19 19:43:46 följande:
    Det låter tufft med hjärtesorg, men du tycks hantera det på rätt sätt! Att plocka upp bitarna och försöka samla sig är det enda man kan göra, även om det gör ont. När tiden går blir saknaden mindre och man inser kanske till slut att man inte passade så bra ihop trots allt. Eller så lär man sig leva med förlusten och lyckas blicka framåt igen. Ta en dag i taget så mår du förhoppningsvis bättre så småningom! Kram på dig också 🌸
    Ja jag vet ju inte än hur det slutar mellan oss, om det finns en fortsättning längre fram, men just nu måste jag göra annat. Träffa andra. Och även tänka på de negativa sidorna. Hoppas att han växer som människa under tiden så kanske vi har en bättre chans senare. Eller så blir det inte så. Bättre lär det iaf bli på ett eller annat sätt, med tiden.

Tack för kramen, den värmer {#emotions_dlg.flower}
  • Freddie K

Det var någon från Irak som ringde mig igår. Jag svarade så klart inte, men skumt är det.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Eurydike
    Nandez skrev 2024-10-01 20:24:26 följande:

Tittar in, länge sen jag var här

Hallå där! Så trevligt att du tittade in 😃
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Här är vi alla vänner.