Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Heureka! Jag är frisk igen-ish.
Jag fattar.
Det spännande är det med en eventuell framtida legalisering, hur många som säger att det är helt ofarligt.
Jag vet en person som blev en grönsak på en fest som min Far var på, jag har träffat honom, han går runt med hörlurar på huvudet och sjunger...bara stora hörlurar utan musik men inte enligt honom.
Sen vet jag en person som jag känner väl men inte umgås med, gick från att vara Kristen och aldrig röra nåt till att bli muslim och bara prata arabiska, lyssnar bara på såna nyheter etc och hon var kräsen med killar och höll sig till en förr...idag är det inte så, tror hon provat det mesta men hon har rökt bort sitt liv, numera kan hon bara kriminellt och de kretsarna, såg henne också i nåt program om kriminella kvinnor...hon har rökt så mycket så hon hör röster 24/7, jag förklarade varför det blivit så hon håller inte med för det är "farbror blå" som installerat ett chip i skallen på henne...ja enlight henne.
Drogorna och skaderna kom före byte av religion.
Jag själv tror på nåt, vad det kommer jag väl märka i feamtiden...jag tror på sunt förnuft och glädje och gemenskap utan narkotika.
Jag fattar.
Det spännande är det med en eventuell framtida legalisering, hur många som säger att det är helt ofarligt.
Jag vet en person som blev en grönsak på en fest som min Far var på, jag har träffat honom, han går runt med hörlurar på huvudet och sjunger...bara stora hörlurar utan musik men inte enligt honom.
Sen vet jag en person som jag känner väl men inte umgås med, gick från att vara Kristen och aldrig röra nåt till att bli muslim och bara prata arabiska, lyssnar bara på såna nyheter etc och hon var kräsen med killar och höll sig till en förr...idag är det inte så, tror hon provat det mesta men hon har rökt bort sitt liv, numera kan hon bara kriminellt och de kretsarna, såg henne också i nåt program om kriminella kvinnor...hon har rökt så mycket så hon hör röster 24/7, jag förklarade varför det blivit så hon håller inte med för det är "farbror blå" som installerat ett chip i skallen på henne...ja enlight henne.
Drogorna och skaderna kom före byte av religion.
Jag själv tror på nåt, vad det kommer jag väl märka i feamtiden...jag tror på sunt förnuft och glädje och gemenskap utan narkotika.
Såg att dialekt nämnts igen. Förstår du dialekt? Nåmen sidu morjens! Hur sku de bli om man blandade Pargassvensko med huvudstadsdialekten? Nog är dialekterna åtminstone pikulite annorlunda här, eller om det va tvärtom?
Ännu är ju int jussin här, och int menar jag då pupujussi, haha! Och ännu längre är det till ruskan, innan ska vi ha vår, sol och såndärnt. Gära allt kiva, och först kommer vappen. Va ska du gära då? Alkohol smakar just int, och nog med problem med det och alla poligubbar som super, vad är det si seger där i Pampas, suup å stå e kostar på, men sup å fall he kan all! Int vill man som hamna i butkan heller, fast dit har jag aldrig vari, och morkis klarar man sig nog helt utan med. Sku va myki mysit å tända en kokko, samman med en kiva kaveri, smaka ett par struvor, munkar och en huikka mjöd. Ja sir du, hit sätter jag nog punkt.