Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Oops, vad lång den blev.
. Blev lite fel med citattecknen. Det blev frågetecken istället där de skulle vara.
Tänk på att jag har ganska knäpp humor när ni läser mina texter och jag menar inte att stöta mig med någon på något sätt.
Jag blir också förkyld av AC, men du och jag är ju två av Sveriges mest frusna personer, haha. .
Haha, kommer du hit med glassen då? :-P.Det ska jag göra. Måste ju natta honom snart, innan jag nattar mig själv.
Oops, vad lång den blev.. Blev lite fel med citattecknen. Det blev frågetecken istället där de skulle vara.
Tänk på att jag har ganska knäpp humor när ni läser mina texter och jag menar inte att stöta mig med någon på något sätt.
Oops, vad lång den blev.. Blev lite fel med citattecknen. Det blev frågetecken istället där de skulle vara.
Äntligen semester! 
Äntligen semester!
Morrn, morrn.
Jag vet inte. Kanske springa ett varv naken runt kvarteret? :-P.
Själv har jag vart på gymmet nu på morgonen, nu tar jag med några av ungarna och åker och badar
Själv har jag vart på gymmet nu på morgonen, nu tar jag med några av ungarna och åker och badar