• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-07-09 19:53:05 följande:
    Damn, nu missade jag ju dig ändå. Har inte hunnit helt enkelt men kanske ser du det här imorgon innan du sticker och då hoppas jag du får en riktigt fin resa och kommer välbehållen dit och tillbaka. Typ femtielfte gången jag önskar dig trevlig resa men bättre en gång för mycket...

Ha det bra nu så ses vi såsmåningom igen!
    Litenmenhård skrev 2020-07-09 17:23:05 följande:

Jaha. Tack. . Ja, det får jag väl göra. Det viktigaste har jag packat ner i alla fall. . Har till och med packat ner kaffe. :-P.

Inget lämnas åt slumpen där inte ha ha!
    Litenmenhård skrev 2020-07-09 17:56:32 följande:

... Så jag plockade upp henne på axeln och hoppade på bussen till Borås. :-P.

Din göteborgare där ha ha...så jävla skön humor asså! :P
    Jo, resan gick bra. Tog inte så lång tid ändå. Tre timmar drygt. . Så nu ska jag vara här en vecka, men jag har fortfarande tid för er. Speciellt dig. .
  • Litenmenhård

"Come mr talliman talli mi banana". **Nynnar för mig själv*.

• Litenmenhård

Har ni fest, eller. :-P.

• Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-07-11 20:05:19 följande:

Vadå, har du chips eller..?
  • flygrl
    Litenmenhård skrev 2020-07-11 06:43:57 följande:

Whattup! . Resan gick bra. Nu är jag i Norrköping. .

Litenmenhård skrev 2020-07-11 07:02:29 följande:

Jo, resan gick bra. Tog inte så lång tid ändå. Tre timmar drygt. . Så nu ska jag vara här en vecka, men jag har fortfarande tid för er. Speciellt dig. .

Ok, låter bra. Tycker däremot du ska se till att i första hand ha gott om tid för polaren du besöker och så. Carpe diem du vet!
    Litenmenhård skrev 2020-07-11 15:12:06 följande:

"Come mr talliman talli mi banana". **Nynnar för mig själv*.

Ha ha den där texten kan lätt misstolkas. :P

(Aja Banana Boat Song, jag vet ;)

Mortiscia80 skrev 2020-07-11 21:10:06 följande:

• flygrl
    JonasSa skrev 2020-07-09 09:03:17 följande:

Släkten är lite jobbig, när de kommer på besök så stannar de tills man suger upp dem.

Som vi sagt förut, anonymitet är ett sätt at kunna släppa ut tankar, testa idéer på. Ska inte förringas.

Det är en härlig känsla att tälta, även att sova utan tältet men då ska det inte börja regna. Tänk att få vakna och kunna se ut över en spegelblank sjö. Jag är inte rädd för att någon ska anfalla mig i skogen, risken är mycket större på en gata en kväll i stan men jag orkar inte vara rädd då heller.

Är du rädd för många saker? Känner dig inte men jag får vibbar att du är lite försiktig med människor. Hoppas det du inte blivit utsatt för något av någon du litat på.

Jo vatten i fjällbäckar kan man för det mesta direkt. Men jag tror att det går att dricka vattnet i Mälaren direkt också även om jag inte gör det.

Är nog ingen som är rädd för allt möjligt...men...visst har jag vart med om en hel del obehagliga saker och måste även nu va försiktig då det finns hot riktade mot mig. Så ja, man kan nog säga jag är lite försiktig med människor. Tyvärr. :/

Vattnet i Mälaren är nog ganska rent men jag skippar nog också att dricka det. Fast en och annan kallsup har jag ju fått och överlevt. Men det där riktigt rena vattnet i norrländska bäckar och sjöar skulle jag verkligen villa smaka på nån gång. Vem vet en dag kanske jag ger mig ut på en fjällvandring!
  • flygrl
    Mortiscia80 skrev 2020-07-09 14:07:49 följande:

Hej du! :) Jo jag är nog väldigt "jordnära" som en sköterska på sjukhuset kallade mig, man biter ihop och gör det man måste ibland. En vecka kvar innan nästa omgång.

Vädret är helt klart bättre nu! :) Väldigt växlande där jag är men det ger fler möjligheter till utevistelse, jättehärligt!

Jag hade hängmattan tvärs över sängen, ungefär, så hade något hänt hade man ändå landat mjukt ;) Sedan behöver man inte hänga den alltför högt heller kanske. Men ute är ju bäst. Lidl säljer för 79:- denna vecka om nån vill ha.

Nej du, jag har inte sett Disa på minst ett par veckor! :s Hoppas hon kommer tillbaka snart. Hon kanske är helt uppslukad av trädgårdsprojekten som hon verkade se fram emot ;)

Hahaha jaa det kanske går att regga sig där :D Annars kan vi köra väldigt informellt. Jag får posta listan nästa gång så får ni gissa vad som inte kommer med hem ;) :D

Yesssss, stämmer bra med bilden ;) Men det är med "nya" Addams, när jag började titta körde de repris med originalen, svart-vitt! :) En kvinna helt i min smak. Och så handarbetar hon ju också :D

Jo, du verkar stark. All respekt till dig!

Och det är ju så att livet inte bara består av roliga saker utan man måste bita ihop och ta i tu även med dom trista bitarna. Finns liksom inget alternativ hur mycket man än skulle önska det. :/

Aha, hängmattan ovanför sängen låter ju smart. Då är man helgarderad. Tack för tipset men jag väntar nog lite med hängmatta. Katten och jag har det redan så bra i våran breda bekväma säng.

Ja, kanske är Disa helt inne i sitt trädgårdsskapande. Hoppas hon dyker upp snart igen och rapporterar.

Du får slänga upp inköpslistan nästa gång så kan vi betta!!!

Familjen Addams är sköna men jag har bara sett nya versionen faktiskt. Jag gillar att du lagt upp en användarbild för det ser inte bara trevligare ut utan underlättar också när man scrollar i tråden/trådar.
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-07-11 21:10:06 följande:
    Haha! .
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-07-12 01:52:34 följande:
    Litenmenhård skrev 2020-07-11 07:02:29 följande:

Ok, låter bra. Tycker däremot du ska se till att i första hand ha gott om tid för polaren du besöker och så. Carpe diem du vet! Ha ha den där texten kan lätt misstolkas. :P

(Aja Banana Boat Song, jag vet ;)

Jo, jag har tid för henne med. . Nu är du uppe och springer på nätterna igen. :-P.

Hehe, jag vet. Jag var bara tvungen att skriva det. Haha. .
  • Mortiscia80
    flygrl skrev 2020-07-12 02:27:36 följande:
    Jo, du verkar stark. All respekt till dig!

Och det är ju så att livet inte bara består av roliga saker utan man måste bita ihop och ta i tu även med dom trista bitarna. Finns liksom inget alternativ hur mycket man än skulle önska det. :/

Aha, hängmattan ovanför sängen låter ju smart. Då är man helgarderad. Tack för tipset men jag väntar nog lite med hängmatta. Katten och jag har det redan så bra i våran breda bekväma säng.

Ja, kanske är Disa helt inne i sitt trädgårdsskapande. Hoppas hon dyker upp snart igen och rapporterar.

Du får slänga upp inköpslistan nästa gång så kan vi betta!!!

Familjen Addams är sköna men jag har bara sett nya versionen faktiskt. Jag gillar att du lagt upp en användarbild för det ser inte bara trevligare ut utan underlättar också när man scrollar i tråden/trådar.
    Tack :)

Som det verkar nu måste jag kanske åka redan imorgon, det stressar mig en del för jag har många saker att fixa först. Tips på vad man ger en kille som fyller 24? Han har knappt några intressen (bilar) och jag undrar hur länge man egentligen kan ge honom presentkort på Biltema x) Det känns så tråkigt bara.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.