Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Jaha. Tack. . Ja, det får jag väl göra. Det viktigaste har jag packat ner i alla fall. . Har till och med packat ner kaffe. :-P.
... Så jag plockade upp henne på axeln och hoppade på bussen till Borås. :-P.
"Come mr talliman talli mi banana". **Nynnar för mig själv*.
Har ni fest, eller. :-P.
Whattup! . Resan gick bra. Nu är jag i Norrköping. .
Jo, resan gick bra. Tog inte så lång tid ändå. Tre timmar drygt. . Så nu ska jag vara här en vecka, men jag har fortfarande tid för er. Speciellt dig. .
"Come mr talliman talli mi banana". **Nynnar för mig själv*.
Vadå, har du chips eller..?
Släkten är lite jobbig, när de kommer på besök så stannar de tills man suger upp dem.
Som vi sagt förut, anonymitet är ett sätt at kunna släppa ut tankar, testa idéer på. Ska inte förringas.
Det är en härlig känsla att tälta, även att sova utan tältet men då ska det inte börja regna. Tänk att få vakna och kunna se ut över en spegelblank sjö. Jag är inte rädd för att någon ska anfalla mig i skogen, risken är mycket större på en gata en kväll i stan men jag orkar inte vara rädd då heller.
Är du rädd för många saker? Känner dig inte men jag får vibbar att du är lite försiktig med människor. Hoppas det du inte blivit utsatt för något av någon du litat på.
Jo vatten i fjällbäckar kan man för det mesta direkt. Men jag tror att det går att dricka vattnet i Mälaren direkt också även om jag inte gör det.
Hej du! :) Jo jag är nog väldigt "jordnära" som en sköterska på sjukhuset kallade mig, man biter ihop och gör det man måste ibland. En vecka kvar innan nästa omgång.
Vädret är helt klart bättre nu! :) Väldigt växlande där jag är men det ger fler möjligheter till utevistelse, jättehärligt!
Jag hade hängmattan tvärs över sängen, ungefär, så hade något hänt hade man ändå landat mjukt ;) Sedan behöver man inte hänga den alltför högt heller kanske. Men ute är ju bäst. Lidl säljer för 79:- denna vecka om nån vill ha.
Nej du, jag har inte sett Disa på minst ett par veckor! :s Hoppas hon kommer tillbaka snart. Hon kanske är helt uppslukad av trädgårdsprojekten som hon verkade se fram emot ;)
Hahaha jaa det kanske går att regga sig där :D Annars kan vi köra väldigt informellt. Jag får posta listan nästa gång så får ni gissa vad som inte kommer med hem ;) :D
Yesssss, stämmer bra med bilden ;) Men det är med "nya" Addams, när jag började titta körde de repris med originalen, svart-vitt! :) En kvinna helt i min smak. Och så handarbetar hon ju också :D
Jo, resan gick bra. Tog inte så lång tid ändå. Tre timmar drygt. . Så nu ska jag vara här en vecka, men jag har fortfarande tid för er. Speciellt dig. .