Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
På tal om höst. Brukar ni också bli så melankoliska på hösten? Det blir jag och det är så jobbigt! Men sen när vintern kommer så lägger det sig lite, men då blir det istället som att man går i ide i sig själv på något sätt.
Vet ni vad det värsta jag vet är? Att köpa kläder. Men nu måste jag bita i det sura äpplet och köp aett par nya tröjor för mina 2 favoriter har fullständigt gett upp....
Någon som vet ett bra ställe online att köpa kläder som tillåter direktbetalning?
Vet ni vad det värsta jag vet är? Att köpa kläder. Men nu måste jag bita i det sura äpplet och köp aett par nya tröjor för mina 2 favoriter har fullständigt gett upp....
Någon som vet ett bra ställe online att köpa kläder som tillåter direktbetalning?
Det gör så fucking ont att leva. Allt jag hade att säga.
Hoppas ni har det bättre.
Det gör så fucking ont att leva. Allt jag hade att säga.
Hoppas ni har det bättre.
Inte just idag tyvärr. Det har varit en känslomässigt tuff morgon men jag ska försöka få i mig lite frukost nu och dra igång dagen så kanske det känns bättre om en stund. Vad ska du göra idag?