Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Ni vet raggningsrepliken:" Finns det intelligent liv där ute eller ska du stanna inne idag?" Till mig säger dem bara." Finns det liv där ute eller ska du stanna inne idag?"
BTW: Nu ligger avsnitt 6 uppe!
.
Min kompis skulle byta språk till engelska på sin nya gps, men han råkade ställa in egyptiska istället så nu säger den:" Jalla, habibi, sväng vänster."
.
Min kompis skulle byta språk till engelska på sin nya gps, men han råkade ställa in egyptiska istället så nu säger den:" Jalla, habibi, sväng vänster."
.
Jag har märkt att det finns konstiga människor där ute i Sverige. Har ni också märkt det?
Jag har märkt att det finns konstiga människor där ute i Sverige. Har ni också märkt det?
Hej!
Jag har kommit in här efter att du försvann. Hoppas och tror du är lika trevliga som övriga här.
Nej, men se vem katten har släpat in! Välkommen tillbaka Disa35! .
Aldrig glömd. Never forgotten, som vi säger här i Götet.
Tuff och kort kan man säga, känns inte som jag åstadkommit mycket rent praktiskt, eller jo på ett sätt, men jag har iaf träffat min pappa en del så det var ju bra. Det blev bara inte riktigt sommar och semester om man säger så.
Du verkar ha hunnit så himla mycket, fantastiskt bra jobbat! :) Är det mycket kvar eller börjar du känna dig nöjd med trädgården som den är nu? Och hur blir det med struman, är det något som måste åtgärdas eller kan du leva ett bra liv ändå?