• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård
    Aniiee skrev 2020-10-09 16:46:14 följande:

Jag måste sluta låna ut mitt konto till bekanta....Inte första gången...

Ja, det är väl dumt?
  • Aniiee
    Litenmenhård skrev 2020-10-09 16:47:00 följande:
    Ja, det är väl dumt?
    Uppenbarligen =P

Det händer även ibland när jag hamnar i samma trådar som någon av mina bröder är i. De är verkligen bra på att låna mitt konto och ibland tryter uppmärksamheten och jag klickar fel.

Aja, sånt är livet på en pinne.
    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Litenmenhård
    Aniiee skrev 2020-10-09 17:04:19 följande:
    Uppenbarligen =P

Det händer även ibland när jag hamnar i samma trådar som någon av mina bröder är i. De är verkligen bra på att låna mitt konto och ibland tryter uppmärksamheten och jag klickar fel.

Aja, sånt är livet på en pinne.
    Ojdå, Låter inte bra. :-P.
  • flygrl
    Cinnamonbun skrev 2020-10-09 13:23:44 följande:

Idag är det fredag hörrni! Jag har en kort lunchrast och äter clementiner. De är så goda nu. Vad gör ni i helgen?

Gott med clementiner om dom är lite sötsyrliga. Käkar rätt mycket frukt rent allmänt faktiskt.

Kommer jobba i helgen, löpträna, träffa föräldrar och syskonen på söndag. Typ så.

Och du?
  • flygrl
    Mortiscia80 skrev 2020-10-09 13:55:06 följande:

Jag tycker de har rätt så fina texter till deras äldre låtar :) Och det är mycket energi!

Menar du att texterna ändrats med tiden eller? Jag kan tyvärr inte tyska så förstår väl inte så mycket va dom sjunger om men tycker det är ett kraftfullt språk.
    Mortiscia80 skrev 2020-10-09 14:00:56 följande:

Skönt! :) Jag fick improvisera lunchen så här blev det en sallad på ägg, tomat, avocado och majs.

Jag har köpt ytterfläskfilé så jag ska överraska maken med urgod middag i helgen :) Man gör den i ugnen och såsen består i princip av grädde, en msk soya och lingonsylt :P Till det kan man ha ris eller potatis.

Sedan fick jag hem mer garn idag :D Adlibris hade ju jätterea igen... Köpte inte mycket men kompletterade min Socki-samling bl.a.

Imorgon har jag bestämt att vi ska åka till Erikshjälpen :) Vi brukar köpa böcker främst men jag tittar också på tyger när vi är där.

Utöver det blir det väl att försöka komma ikapp lite med att göra-listan som är en mil lång. Lite trött på den ärligt talat.....

Och här är en helglåt till er allihop! :D

Låter som en rätt trevlig helg ändå även om du verkar ha lite ångest över allt som ska göras enligt din lista.

Tack för låten. Har inte lyssnat så mycket på Beatles men tycker dom är bra.
  • flygrl
    Litenmenhård skrev 2020-10-09 14:54:34 följande:

En lite personlig fråga kanske, men hur många trådar har ni skapat eller har som favoriter?

Har bara skapat en handfull men har däremot sjukt många favorittrådar, förmodligen tusentals om inte fler ändå.
  • Litenmenhård
    flygrl skrev 2020-10-09 17:43:34 följande:
    Har bara skapat en handfull men har däremot sjukt många favorittrådar, förmodligen tusentals om inte fler ändå.
    Oj, haha. Då har du att göra. :-P.
  • Cinnamonbun
    flygrl skrev 2020-10-09 17:30:25 följande:

Gott med clementiner om dom är lite sötsyrliga. Käkar rätt mycket frukt rent allmänt faktiskt.

Kommer jobba i helgen, löpträna, träffa föräldrar och syskonen på söndag. Typ så.

Och du?

Ja de är smarriga clementinerna, jag äter 6-7 stycken varje dag. Låter som du ska ha en ganska bra helg! Jag ska ut till sommarstället och bomma igen för vintern. Det är både härligt att vara där på en gång hösten och sorgligt att stänga igen för vintern. Men skönt att ha det gjort sedan!
  • flygrl
    Anonym (nya livet) skrev 2020-10-09 16:44:09 följande:

Ehm... ibland lite svårt att säga med japansk musik =P Men den är inklistrad i ett av mina inlägg, om du vill lyssna.

Aniiee skrev 2020-10-09 16:46:51 följande:

Svårt att säga iblan med japansk musik. Men låten ligger inklistrad i ett tidigare inlägg.

Ok, det där med musikgenrer kan va en komplicerad historia och folk tjafsar alldeles för mycket om sånt tycker jag.

Kanske letar rätt på videon här i tråden då.
    Aniiee skrev 2020-10-09 16:46:14 följande:

Jag måste sluta låna ut mitt konto till bekanta....Inte första gången...

Aha, så det va alltså det som hände.
  • flygrl
    Cinnamonbun skrev 2020-10-09 17:48:52 följande:

Ja de är smarriga clementinerna, jag äter 6-7 stycken varje dag. Låter som du ska ha en ganska bra helg! Jag ska ut till sommarstället och bomma igen för vintern. Det är både härligt att vara där på en gång hösten och sorgligt att stänga igen för vintern. Men skönt att ha det gjort sedan!

Det blir väl en ok helg. Standardhelg men det är bra så.

Hoppas du får en trevlig tur till sommarstället då!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.