• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Disa35
    Mortiscia80 skrev 2020-11-12 10:22:45 följande:

Jag tycker det är så obehagligt att se folk med munskydd :s Är det nån man misstänker ha smitta är det ju dem!

Det tycker jag med, fast jag misstänker att de bär munskydd "bara för att". Inte så bra det heller. Pappa skojade förresten, hade det varit någon månad senare hade han aldrig sagt så.

Helt annan sak; gillar du mobilspel?
  • Mortiscia80
    Disa35 skrev 2020-11-12 10:29:40 följande:
    Det tycker jag med, fast jag misstänker att de bär munskydd "bara för att". Inte så bra det heller. Pappa skojade förresten, hade det varit någon månad senare hade han aldrig sagt så.

Helt annan sak; gillar du mobilspel?
    Nej, det verkar som att man inte ska ha det i onödan. Om man är sjuk ska man ju ändå stanna hemma :) Jag har läst rekommendationer om att ha munskydd när man inte kan garantera avstånd (t ex på bussen), själv behöver jag inte tänka på det men det finns säkert de som gör det.

Njao gillar är väl fel ord :D Jag sysslar med sånt om jag har tråkigt, men jag tycker det är så stor risk att fastna i en del av dem. Något jag kan rekommendera är Sudoku, det är lagom tidskrävande.
  • Disa35
    Mortiscia80 skrev 2020-11-12 10:39:26 följande:

Nej, det verkar som att man inte ska ha det i onödan. Om man är sjuk ska man ju ändå stanna hemma :) Jag har läst rekommendationer om att ha munskydd när man inte kan garantera avstånd (t ex på bussen), själv behöver jag inte tänka på det men det finns säkert de som gör det.

Njao gillar är väl fel ord :D Jag sysslar med sånt om jag har tråkigt, men jag tycker det är så stor risk att fastna i en del av dem. Något jag kan rekommendera är Sudoku, det är lagom tidskrävande.

Tack för tipset. Tänkte annars tipsa dig om Hogwarts Mystery, det är jätteroligt

Och dessa munskydd... Ser folk varenda dag, tydligt i riskgrupp, som bär skydden fel och/eller som tror att de plötsligt är helt säkra. Vill bara skrika, men det går ju inte - försökte lite halvhjärtat med en byggjobbare och han bara flinade
  • Mortiscia80
    Disa35 skrev 2020-11-12 11:00:47 följande:
    Tack för tipset. Tänkte annars tipsa dig om Hogwarts Mystery, det är jätteroligt

Och dessa munskydd... Ser folk varenda dag, tydligt i riskgrupp, som bär skydden fel och/eller som tror att de plötsligt är helt säkra. Vill bara skrika, men det går ju inte - försökte lite halvhjärtat med en byggjobbare och han bara flinade
    Aha! :) Det finns en serie esacape-spel som är väldigt bra, den heter Rusty Lake. Sedan också en serie från Dark Dome, de heter Girl in window, Unwanted experiment och senaste är Nowhere house. Det finns också en till bra serie men minns inte nu vad den heter.

Det är just sånt som gör att jag tycker man hellre ska avstå, kan man inte hantera munskydd gör de antagligen inte mycket nytta, dessutom finns risken att man sprider viruset mer om man tar i det om dagarna för att rätta till osv.
  • Mortiscia80
    Disa35 skrev 2020-11-12 11:00:47 följande:

Fler serier: Samsara Room och Forgotten Hill. Jag tänker på en annan också men kommer inte på vad den heter.
  • Litenmenhård

I'm back from outer space! .

• Litenmenhård

Nu hann jag ju hem till The Big Bang Theory. .

• Litenmenhård

Vet ni vilken Carl Bildts favoritlåt är?

• Litenmenhård

Vet ni vilken Carl Bildts favoritlåt är?

• Litenmenhård

BBT.

Svar på tråden Här är vi alla vänner.