Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
God jul på er alla. Ja vilken härlig gråtfest det blev i sista avsnittet! Så himla fint. Jag hoppas att ni alla mammor inte sliter ihjäl er med julmaten idag utan se till att ni får ta det lite lugnt också. ![]()
God jul på dig! . Hoppas du får en bra dag med massa god mat. .
Han tänkte smita ut!! Och ta med sig sonen så jag får lugn och ro. Jag ska fundera på saken.
Innan dagen rinner iväg vill jag passa på att önska er alla en riktigt god jul! :) Ta hand om er så hörs vi senare.
God jul på er alla. Ja vilken härlig gråtfest det blev i sista avsnittet! Så himla fint. Jag hoppas att ni alla mammor inte sliter ihjäl er med julmaten idag utan se till att ni får ta det lite lugnt också.
Nu ska jag hem till mamma och äta.
BBL.
.
God jul på er alla. Ja vilken härlig gråtfest det blev i sista avsnittet! Så himla fint. Jag hoppas att ni alla mammor inte sliter ihjäl er med julmaten idag utan se till att ni får ta det lite lugnt också.
Då var man mätt och belåten!
.
Haha! Det skulle jag vilja se! .