• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2021-02-10 08:28:30 följande:
    Ja nu är det dags för nästa projekt! :D Vet inte vad det blir, lutar åt en halskrage av det som blev över till junior eller en fluffig halskrage åt mig själv av ett annat garn, eller en sjal av ett ullgarn som jag försöker hitta mönster till.

Vad kul att ditt kommer att vara med på en sån grej! :D När skulle det vara, får man bara se filmerna om man är på plats eller har de bara en liten jury som går igenom dem?
    Du är verkligen bra på det där! .

Det är en jury som ser de, men de kommer nog visas digitalt i år. Jag ska lägga upp den för allmän beskådning när festivalen har varit. .
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2021-02-10 08:32:27 följande:
    Du är verkligen bra på det där! .

Det är en jury som ser de, men de kommer nog visas digitalt i år. Jag ska lägga upp den för allmän beskådning när festivalen har varit. .
    Tack så mycket! :) Jag tycker det är riktigt roligt med handarbete.

Ja men gör det, vi vill så klart se den också!
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2021-02-10 08:49:16 följande:
    Tack så mycket! :) Jag tycker det är riktigt roligt med handarbete.

Ja men gör det, vi vill så klart se den också!
    Jo, det vet jag. Själv stickade jag för många år sen. Lite grann i alla fall, men jag la ner det. Inget tålamod.Skäms.

Nästa film med Torsten kommer bli ännu bättre, om jag får till det! Den här filmen är bara för att introducera honom, liksom. .
  • Anonym (Torsten)

Did I hear you say my name?

• Litenmenhård

F*n. Han är som Beetlejuice. Har sagt hans namn för många gånger. :s.

• Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2021-02-10 08:51:30 följande:
    Jo, det vet jag. Själv stickade jag för många år sen. Lite grann i alla fall, men jag la ner det. Inget tålamod.Skäms.

Nästa film med Torsten kommer bli ännu bättre, om jag får till det! Den här filmen är bara för att introducera honom, liksom. .
    Du kan ju testa igen, sånt där kan handla om rätt tid i livet och du har kanske mer tålamod nu :)

Ja det ska bli kul att se!
    Litenmenhård skrev 2021-02-10 08:53:32 följande:

Haha :D
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2021-02-10 09:12:28 följande:
    Du kan ju testa igen, sånt där kan handla om rätt tid i livet och du har kanske mer tålamod nu :)

Ja det ska bli kul att se!
    Litenmenhård skrev 2021-02-10 08:53:32 följande:

Haha :D
    Jo, men det har jag nog. . Fast nu har jag inte tid, haha.

Jo, vi håller på att förbereda inför nästa film, men det är så mycket som ska till. Ska börja filma den till sommaren, tänkte jag. .
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2021-02-10 09:19:14 följande:
    Jo, men det har jag nog. . Fast nu har jag inte tid, haha.

Jo, vi håller på att förbereda inför nästa film, men det är så mycket som ska till. Ska börja filma den till sommaren, tänkte jag. .
    Det låter bra :) Är det stop motion eller håller du i honom medan han rör sig?

Det blev en fluffig halskrage åt mig själv förresten :) Internet dog så jag passade på att göra den direkt. Sitter perfekt runt halsen som det var tänkt!
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2021-02-10 11:17:04 följande:
    Det låter bra :) Är det stop motion eller håller du i honom medan han rör sig?

Det blev en fluffig halskrage åt mig själv förresten :) Internet dog så jag passade på att göra den direkt. Sitter perfekt runt halsen som det var tänkt!
    Han ska nog röra på sig. Får se hur vi löser det.

Jo, internet dog här med. Fast nu är vi ju online igen. .
  • Litenmenhård

Can I get a woop woop?

Svar på tråden Här är vi alla vänner.