• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Aniiee skrev 2021-03-20 20:35:48 följande:
    4. Var ju uruselt i början för att det inte var 3 med 22 uppgraderingar..... men helt ok nu, med alla sina upgraderingar.

Hey, du (och andra i tråden) kanske kan ge mig ett två förslag? Jag fixar alltid Simsfamiljer i förväg och jag har 38 uppskrivna, men det stör mig att det inte är 40 jämnt. Jag är väl extra aspig idag.... Jag gör simsfamiljer baserade på filmer, spel, böcker, serier..... så föreslå två till. Här är de jag har:

2 till vill jag ha. Idéer?

Nu... till Hemnet!
    The IT Crowd (serie)

What we do in the shadows (film, vampyrer), Interview with the vampire, The Osbournes, Familjen Addams. Sensing a theme, right? Men du behöver nåt mörkare i din lista :)
  • Aniiee
    Mortiscia80 skrev 2021-03-20 22:54:52 följande:
    The IT Crowd (serie)

What we do in the shadows (film, vampyrer), Interview with the vampire, The Osbournes, Familjen Addams. Sensing a theme, right? Men du behöver nåt mörkare i din lista :)
    Inte sett.

What we do in the shadows skulle kanske funka om jag såg om den..... Vampire Chronicles, absolut. Får kasta in dem. Med eller utan Claudia? Familjen Addams går ju också.
    -Are you the prey? -No, we are the hunters!
  • Freddie K
    Freddie K skrev 2021-03-21 06:29:53 följande:

Vars e u brudarna då?

-u
    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Mortiscia80
    Aniiee skrev 2021-03-20 23:34:41 följande:
    Inte sett.

What we do in the shadows skulle kanske funka om jag såg om den..... Vampire Chronicles, absolut. Får kasta in dem. Med eller utan Claudia? Familjen Addams går ju också.
    Med Claudia! :)

The IT Crowd är en brittisk serie, handlar om två IT-nördar som företaget klämt in i ett källarutrymme och de får en chef, en kvinna som ljuger i intervjun om att hon är jätteduktig på IT men knappt kan ett dugg om datorer. De första säsongerna är bäst.

www.imdb.com/title/tt0487831/
  • Freddie K

Shaggy sjunger om mig i låten: Boombastic. Foten i munnen

• Anonym (Allmighty Torsten)

I'm the great Coornhoolio. You must respect the almigthy banghole!

• Freddie K
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2021-03-21 09:29:33 följande:

I'm the great Coornhoolio. You must respect the almigthy banghole!

Jaha. Nu har han vaknat!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.