• Fredelina

    Dejtar en kille samtidigt som jag ligger med min bästis

    Hej! Var inne på tinder för ett tag sen som man gör. är en rätt söt blond tjej som får rätt många matchningar och får lägga ner tid på att sortera mellan olika killars profiler. Vanligtvis brukar jag inte gå på dejt med någon jag inte känner. Så fick jag en superlajk av en fin kille och vi började chatta och ganska länge. Efter ett tag var han snabb med att vilja ses. Vi gick ut och åt och han bjöd på allt. Tyckte verkligen han hade satsat bra så vi hånglade lite också ovanpå det. Han ville att vi skulle gå hem till honom men förklarade för honom att det var lite tidigt och att jag gärna träffas igen. Jag var ärligt intresserad och efter det hade jag inga större planer så gick hem till min bästa killkompis Jonte som ville kolla fotboll. Det var inget särskilt, vi drack sunk öl och satt i hans soffa som luktade illa i lägenheten som han inte städat på ett tag. efter ett tag hade jag så tråkigt och ville bli tillfredsställd så blev till att vi knullade som kompisar gör. Vi hade aldrig provat på det innan  för att vi haft förhållanden tillochfrån innan och nu var vi båda singlar efter Jontes breakup. Så det var inget konstigt med det. Efter det så bokade vi in att vi skulle prova på att vara knullkompisar en gång i veckan. Problemet är bara killen på tinder som jag också gillar. Han har skrivit till mig när jag varit hos Jonte men jag har inte svarat och så har jag prioriterat Jonte framför tinderkillen dom gångerna han kommit med förslag på vår nästa dejt. Borde jag säga till honom att jag ligger med min bästa killkompis men att jag fortfarande är intresserad av honom? Vill verkligen inte att det ska tolkas fel eller att han ska bli upprörd heller så har inte sagt nånting fram till nu

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-03-15 18:51

  • Svar på tråden Dejtar en kille samtidigt som jag ligger med min bästis
  • Fredelina

    nix det här hände faktiskt tro det eller ej. men är ju inte helt ovanligt att låta prince charming bjuda på middag och sen dunkar man på snubben man alltid hänger med annars. så i mitt fall är det väl likadant

Svar på tråden Dejtar en kille samtidigt som jag ligger med min bästis