Inlägg från: Anonya |Visa alla inlägg
  • Anonya

Robinson 2020

Jaha, då var det klart då. I finalen märkte jag att jag hejade på Micke, som andra Clara och minst på Priya. 

Vilken lång och mångsidig finaltävling! Tänk att det var så jämnt till slut.

Chris, Raymond och Nina var inte med bland de som åkt ut efter sammanslagningen. 

Vad ska man göra nu när inte Robinson finns? Är bara hemma pga dessa tider så det har känts så bra att ha Robinson som en återkommande grej. 

• Anonya

Råkade trilla över en bakom-kulisserna-film på youtube. Är från föregående säsong men det spelar inte så stor roll. Vilken enorm produktion! Nämns inget om att flera länder spelar in program och hur det påverkar produktionen.  
    ">

Såg också att Julia, Jani och Micke har gjort flera videon om olika saker och aspekter från Robinson.

• Anonya

Mm, intressant med inspelning i Sverige. Att vara på ett isolerat ställe funkar ju lika bra här också, men annars är det ju ganska annorlunda. Blir inte turkosa hav, bikinibilder etc. Deltagarna kan också förbereda sig bättre, tex gå kurs i ätbara växter. Vissa öar kan ändå vara rätt karga. 
    Personligen ser jag gärna ett Robinson inspelat här. 

Svar på tråden Robinson 2020