Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2020

molly50 skrev 2020-04-13 22:33:34 följande:
    Ja,precis.

Jag gillar inte heller Raymond,Nina eller Josefina.
    Tycker att de mer eller mindre mobbade ut Cruise.
    Och jag har inte ändrat min uppfattning efter att ha sett dem munhuggas i en Robinsongrupp på facebook.
    Så jag hoppas att någon av dem åker ut snart.

Jag gillar också Kristove.
    Oj menar du att dem har munhuggits efter programmet på FB eller. Har du länken till robinsongruppen?
  • Johannus

Håller med Katarina att Raymond, Nina och Josefina ser till att ta över hela laget.

• Johannus
    Nandez skrev 2020-04-14 19:40:31 följande:
    Man vinner inte tävlingar bara för att man har god stämmning
    Det tror jag att dem kan göra (alltså vinna tävlingar) har man god kontakt med varann så samarbetar man bättre. Om någon i gruppen känner sig rädd eller obildat på grund av någon som visar sig vara stark och ego då vågar man inte heller visa sitt kunskapande.....Så skulle jag i alla fall känna det.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-04-14 19:47:36 följande:
    Om man ska bära massor av kilo så fungerar det inte
    Kan gömma sig starka människor på det som är kvar i lag Nord när dom väl vågar visa sina krafter. Med andra starka människor som visar att bara han eller dom är starka så backar andra som inte är " gå påiga av sig" .

Tiden visar hur starka dom kvarvarande är och jag tror att det snart blir sammanslagning eftersom lag syd har så många fler i sitt lag mot lag nord.
  • Johannus
    Nandez skrev 2020-04-15 19:05:16 följande:
    Snart dags igen smile1.gif
    Jepp snart dags igen....Har en halvtimmes rast sen tillbaka till jobbet.

• Johannus

Bra att Ragnar äntligen fick visa sin kunskap....Jani var inte alls så bra som han sa.

• Johannus
    Nandez skrev 2020-04-15 19:40:55 följande:
    Bra val
    Ja bra val... Trots att dem skulle behövt tändstål. Men verkar vara massor med mat som dem också behöver.
  • Johannus
    Beccus skrev 2020-04-15 19:42:30 följande:
    Nä, känns som att det är mycket snack på Jani. Tror han ryker nästa gång dom sitter i öråd faktiskt
    Tycker också att han snackar mer än han klarar av. Försöker göra bra intryck på det andra. Ragnar jobbade på bra.
Svar på tråden Robinson 2020