Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Robinson 2020

Johannus skrev 2020-05-19 21:45:55 följande:
    Precis snacka om dubbelmoral. Christoffer trodde att om han hjälper Micke så åker Mattias ut, men det var fusk och Christoffer ska ut och Julia tillbaka.

Hoppas att Anders och tv-teamet sett och hört detta. 
    Ja,precis!

Ja,det hoppas jag med. Det där var inte ok.
    Där sjönk han ännu längre ner i mina ögon.
  • molly50
    molly50 skrev 2020-05-20 07:50:39 följande:
    Ja,precis!

Ja,det hoppas jag med. Det där var inte ok.
    Där sjönk han ännu längre ner i mina ögon.
    Jag ska tillägga att jag har inget emot Micke. (Förutom det han sa om att Christoffer är en man med gott hjärta).
    Men rätt ska vara rätt.
  • molly50
    flygrl skrev 2020-05-20 13:52:08 följande:
    Nu är det väl bara Christoffer och Clara som är kvar av dom som hackat på Mattias men dom båda har mycket makt i lägret. Det är verkligen dom båda jag vill ha ut nu!

Ja, Janis avskedstal va lite rörande faktiskt..Iprenmannen...
    molly50 skrev 2020-05-19 19:56:48 följande:

Man ska inte hjälpa andra,det är fusk,säger Christoffer.

Men det var ju just det han gjorde med Micke.

Snacka om dubbelmoral. Det gäller tydligen bara de han gillar.

Jag hade som sagt inget problem med att Christoffer hjälpte Micke i tävlingen men där gjorde han ju stort självmål med Mattias pusselbit som hamnat på marken. Eller va det ironiskt menat kanske?

Skit samma, Christoffer ska ut nu ffs! :/Kan man öht tycka illa om sympatiske Micke?
    Ja,jag vill absolut ha ut de båda nu. Framförallt Christoffer.

Jag vet inte om det var ironiskt menat. Men fusk var det ju,hur som helst.
    Även om han vill ha ut Mattias så är ju inte fusk ok någonstans. och jag hoppas att Anders såg det eller får veta det.

Jag tycker inte heller illa om Micke. Men jag gillade inte det han sa om att Christoffer har ett gott hjärta,efter att han hjälpt Micke med sitt fusk.
  • molly50
    Nandez skrev 2020-05-20 17:58:32 följande:
    Ja, villa ha ut Christoffer
    Ja,verkligen! 
    Nandez skrev 2020-05-20 19:32:18 följande:

Mattias, Priya eller Micke vill jag se so vinnare

Mattias ellr Priya i alla fall.
    Jag tycker Micke sjönk litegrann i mina ögon när han verkar alliera sig ed Christoffer och Clara.
  • molly50
    Johannus skrev 2020-05-20 19:53:37 följande:

Christoffer fick inte immunitet.

Så skönt! Stör mig så fruktansvärt på honom.
  • molly50
    Johannus skrev 2020-05-20 19:56:25 följande:

Nu vann Clara och dem kommer att rösta ut Mattias....Trist, men sant.

Tänk om de kunde få med sig Micke mot Christoffer.
  • molly50
    flygrl skrev 2020-05-21 13:30:56 följande:
    Att Anders och produktionen inte ingrep mot Christoffers siffer-viskande till Micke måste ju betyda att det inte är mot reglerna göra så. Fast å andra sidan sa dom heller inget om att Jonas inte hade benen i 90 grader i den där jägarvila-tävlingen för länge sen. Jonas som ju iofs va fysiskt stark hade stor fördel av kunna sitta som han gjorde. :/

Jag vet att du inte tycker illa om Micke...

Kan det inte va så att Micke faktiskt sett andra sidor av Christoffer där på ön än vi?

Jag tror absolut Christoffer också har bra sidor och ser honom inte som nån psykopat även om han nu agerar på ett sätt jag inte gillar där på ön.

Sen kanske inte Micke hajade att Christoffers teaterviskning också kan ha vart en taktisk grej för att få ut Mattias och dessutom stärka stödet från Micke.
    molly50 skrev 2020-05-20 19:48:06 följande:

Ja,verkligen! Mattias ellr Priya i alla fall.

Jag tycker Micke sjönk litegrann i mina ögon när han verkar alliera sig ed Christoffer och Clara.

Som sagt kan det inte va så att Micke sett andra sidor av Christoffer och Clara än dom vi ser och stör oss på?Det verkade ju i slutet av gårdagens avsnitt som att en sån möjlighet kanske öppnar sig i kvällens avsnitt. Hoppas hoppas!
    Det kan säkert vara så.
    Men jag håller med om det du skrev att det vore på sin plats med ett klargörande från Anders om vilka regler som gäller.

Nej,jag ser ju hellre honom som vinnare än Christoffer i alla fall.

Det kan absolut vara så att han har sett andra sidor av Christoffer än vad vi har.
    Men det man får se är ju tillräckligt för att man ska störa sig på honom och vilja ha ut honom.
    Gärna Clara också.

Ja,det hoppas verkligen jag med.
  • molly50
    flygrl skrev 2020-05-21 17:50:13 följande:
    Jag vill absolut ha ut både Christoffer och Clara. Dom ska INTE vinna årets Robinson. No way!

I första hand vill jag nog att Mattias tar hem alltihop, i andra hand Priya och i tredje hand Micke.

Hoppas Mattias överlever kvällen!
    Ja,samma här.
Svar på tråden Robinson 2020