Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2020

Anonya skrev 2020-05-24 23:38:47 följande:
    Jaha, då var det klart då. I finalen märkte jag att jag hejade på Micke, som andra Clara och minst på Priya. 

Vilken lång och mångsidig finaltävling! Tänk att det var så jämnt till slut.

Chris, Raymond och Nina var inte med bland de som åkt ut efter sammanslagningen. 

Vad ska man göra nu när inte Robinson finns? Är bara hemma pga dessa tider så det har känts så bra att ha Robinson som en återkommande grej. 
    Se där så olika man tycker.
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-05-26 22:38:27 följande:
    Vi kan väl egentlige fortsätta här. Jag ska försöka titta i kapp under helgen. Eller vad säger du vill du starta en ny tråd?
    Vi kan nog fortsätta här
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-05-26 23:25:31 följande:
    Det va verkligen en spännande final där förutsättningarna ställdes helt på ända när Christoffer åkte ut det första som hände. Därmed öppnades som sagt nya möjligheter för dom tre finalisterna. smile1.gif Intressant att se att alla utom en av gamla gänget la sina röster på Christoffer. Lite märkligt förresten att alla hade fräscha kläder utom Mattias som visserligen va snyggt välrakad men hade samma kläder som alltid i Robinson. smile3.gif

Imponerande anläggning dom byggt upp för sluttävlingen och mycket instruktioner att hålla rätt på för finalisterna. Och spännande blev det med Clara som direkt tog täten med Micke och Priya jagande en bit efter. Stark upphämtning av både Micke och Priya som mot slutet närmade sig Clara och Micke som lyckades ta sig förbi och jublande kunde bli årets Robinson. Fantastiskt! smile1.gif

Visst höll jag på Priya i första hand men unnade ändå Micke att vinna nästan lika mycket. En sympatisk, sjysst människa som behandlat alla med vänlighet och respekt, flitigt donat med elden och käket och därför i mina ögon är en värdig vinnare! Roligt också hur övriga deltagare hyllade honom! smile1.gif

Slut på årets Robinson...lite vemodigt som sagt.
    Du har så rätt
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-05-27 03:12:59 följande:
    Faktiskt bra gjort av Fabian där.

Japp, det bästa som kunde hända. smile1.gif

Alla gånger! smile1.gif

Verkligen skönt att det blev så. smile1.gif

Ja, det är han värd, Slaktar-Micke. smile1.gif

Jag röstar för en egen tråd om Robinson Australien.

Ska ta tag i det där nu. smile1.gif
  • Nandez
    molly50 skrev 2020-05-27 09:03:47 följande:
    Precis.

Jo,det har hon ju. Det blev nog mer efter att han gav sig på Mattias kanske.
    Det tror jag med.
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-05-27 18:25:44 följande:
    Tack!

Det är ju egentligen vilket som men jag skulle nog föredra att vi startar en ny tråd då det kanske också kan locka lite fler användare till tråden och dessutom blir tydligare va den handlar om.
    Ok, då startar jag en tråd
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-05-27 18:44:50 följande:
    Asså, bara om du och Johannus också tycker det är bra.
    Har startat en ny tråd, det är säkert ok för henne också.
Svar på tråden Robinson 2020