• Nandez

Robinson 2020

I kväll startar Robinson, fler som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2020
  • Nandez
    molly50 skrev 2020-05-10 22:41:48 följande:
    Ja,precis. Han har blivit så manipulativ på något sätt.
    Försöker styra och ställa med alla och använder en härskarteknik.
    Verkligen
  • Nandez
    Johannus skrev 2020-05-10 23:09:30 följande:
    Han hade gått långt om han hade varit som i början
    Mycket möjligt
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-05-11 14:03:09 följande:
    Det märks det börjar gå mot final i årets Robinson för det har verkligen tänt till nu med mycket konflikter som kommer upp och att alla kämpar för att få va kvar. Igår va avsnitt 41 av 51 så det borde väl innebära att nästa vecka är finalvecka (?).

Mycket kretsade kring Mattias. Hackandet på honom fortsatte från somliga medans han själv tillsammans med sina änglar Priya och Julia försökte stärka sin position. Det va verkligen fint se hur Priya och Julia troget försökte hjälpa honom. Gillar dom båda mer och mer och skulle inte ha nåt emot att nån av dom blir årets Robinson, inte för dom vart så starka i tävlingar kanske men för dom verkar va sjyssta personer som kör med hyfsat raka puckar. smile1.gif

Eländet började med att Fabian lyckades hitta den gömda immuniteten och att Mattias tyvärr förlorade kampen om Maktens boning. Kristove visade upp en mindre sjysst sida och bidrog till att Mattias senare blev utröstad i örådet. Men Kristoves auktoritet fick sig också en törn när Julia drog upp hans knepiga syn på PMS i örådet. Jag håller helt med Mattias om det där att vissa kommer undan med vafan som helst till skillnad från andra. Det ligger mycket i det rent allmänt dvs inte enbart i Robinson. :/

Trist att Mattias blev utröstad men skönt att Josefina också blev det. Äntligen ffs!
    Båda till Gränslandet där ju nyligen Ragnar lyckats slå ut min favorit Cruise och sen dessutom va starkast i 3D-pusslet och därför fick återvända till Robinson. :/

Jag ogillade Ragnar även i Gränslandet och särskilt när han snackar om hur bögen aka han själv skulle återvända till Robinson. Fick det att låta som han skulle blivit utröstad pga han är bög när det i själva verket inte nämnts en enda gång av övriga deltagare. Offerkofta på typ. :/
    Snopet för Jonas och Katarina när Mattias och Josefina dök upp. smile2.gif

Men som sagt fan fan fan att Cruise inte lyckades slå ut Ragnar. Där försvann min självklara favorit. smile8.gifsmile4.gif
    Väl skrivet

Ja, synd att Cruise åkte
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-05-11 14:34:56 följande:
    Max. den här veckan ut skulle jag tro. En eller möjligen två från Gränslandet återvänder när finalveckan börjar är mitt tips.

Inte jag heller. Tycker han är dryg och falsk med näsan i vädret. Hoppas han snart försvinner från Robinson!

Va menar du här?

Mega-fjant! :/

Är väl ungefär det hon är bra på i Robinson. Att snacka skit och intrigera.

Nej, trist att se... :/

Samma här. Verkar va en snäll och sjysst person.

Verkligen!

Fabian är smått obehaglig. Och nu får han teama upp med Ragnar igen. Fy fan! smile4.gif
    Uppfattade att bara Ragnar pushade Katarina och då tyckte jag att det cvar lite fel. Men jag hade fel.
  • Nandez
    flygrl skrev 2020-05-11 15:21:03 följande:
    Nej nej nej förlåt förlåt förlåt jag spolade ju kommande avsnitt av Gränslandet där. smile4.gif Det är ju det här att jag kollar både Robinson och Gränslandet i CMore och så kollade jag söndagens avsnitt av Gränslandet i direkt anslutning till Robinson och skrev om det här i tråden.

Det va verkligen dumt av mig för jag har ju lovat att inte nämna va som händer i Gränslandet förrän det visats på TV4 på söndag. Det va absolut inte min mening att sabba för er andra och jag är verkligen ledsen över mitt misstag. :/
    Jag hoppas ni kan förlåta mig... smile4.gifsmile4.gifsmile4.gif

Nina stod väl på Raymonds sida i den där FB-diskussionen antar jag. Eller?
    Det är lugnt
Svar på tråden Robinson 2020